Huurhuis uit gezet worden terwijl je zwanger bent.

Hallo allemaal

Ik zit dus in een moeilijke tijd...ik ben 27weken zwanger en ik wordt met mijn gezin het huis uitgezet  nu denken jullie hoe kan dat nou.....nou het zit zo in 2005 hadden wij financieel heel veel problemen we hadden 3 x huurachterstand opgelopen, het was niet echt veel maar de woningbouwvereniging wilde natuurlijk geld zien.
Wij hadden toen besproken met hun dat we in termijnen mochten betalen en de huur van elke maand ook netjes moesten betalen, dat deden we ook netjes....nu zijn we bijna klaar en krijgen we een brief van de deurwaarde dat we dus zaterdag ons huis moeten verlaten, ik probeerde de woningbouwvereniging te bellen maar de persoon in kwestie is dus ziek en de deurwaarder was al naar huis  nou hoop ik dat het morgen goed gaat komen als ik hun bel.......want uit huis gezet worden als je zwanger bent lijkt mij dus echt niks waar moet je heen met al je spullen!!!!! ik ben al in nood aan het kijken naar een woning om te huren maar liever wil ik hier blijven zitten.
Ik heb ook alleen maar stress met deze zwangerschap dus het zal wel een huilbaby worden!
Ik moet nog even een nachtje wakker liggen en dan weet ik hoe het nou zit......misschien loopt het goed af
Groetjes Luna

hoi meid,

Weet precies hoe je je voelt, zit ook in een rot situatie en moet binnenkort ook mn huis uit, kan het alleen niet opbrengen omdat ik nu in de bijstand terecht ben gekomen, mijn vriend had een eigen zaak maar zit momenteel in detentie, ik had een eigen bedrijfje maar door het hele justitie gebeuren is mn hele zaakje een flop geworden!!
Heb een woonkostentoeslag aangevragen en als ik die krijg ben ik verplicht binnen een bepaalde tijd te verhuizen, nou de huizen liggen niet voor het oprapen helaas en ze zeggen gewoon dat ik mooi terug kan naar mn ouders dit omdat ik nog geen 21 ben....

Hoop dat je meer geluk hebt en toch mag blijven zitten in je huisje want tenslotte ben je toch netjes je afspraak nagekomen met de woningbouw!

Heel veel sterkte meid met alles en ik duim voor je.

Groetjes donja
27 wk en 5 dagen

Beste Donja

Dank je wel voor je reactie
Voor jou is het ook niet zo best allemaal........volgens mij kan je beter een week geen eten hebben dan geen dak boven je hoofd
Ik loop de hele tijd hier te ijsberen met de pijn in mijn hoofd, ik kan gewoon niet slapen maar ik ben bekaf.
Ergens hoop ik dat er een engeltje is voor jou en mij dat we allemaal mogen blijven zitten......maar ik moet het nog maar even zien allemaal.
Ik zou echt niet weten wat er fout is gegaan dat ik er nou ineens uitgezet wordt!
Ik duim ook voor jou hoor meid!!!!!!!!!!!!!!!!
ik laat het je morgen wel horen hoe het hier afloopt.

Groetjes Luna  

ja we hebben echt engeltjes nodig en ik hoop ook echt dat ze er zijn voor ons!!

Slapen kan ik ook niet goed, schrik van alles wakker en niet zo erg maar overdag als ik bij iemand ben val ik zowat in slaap!!

Ik hoop echt op goed nieuws voor je morgen dus wacht in spanning af op je berichtje....

Heel veel sterkte nogmaals..

hele dikke knuffel van mij

Raar dat ze juist nu je bijna klaar bent met betalen, ze je uit huis willen zetten. Lijkt mij dat je dit wel aan kan vechten hoor!
En 1 geruststelling......door stress krijg je geen huilbaby.

Groetjes Lillian

Lieve Donja

Ik heb vannacht heel slecht geslapen......elke keer keek ik op mijn wekker of het al tijd was om de deurwaarder te kunnen bellen  en toen was het zover, met angst in mijn lijf belde ik op en vertelde kort mijn verhaal. Ze waren mild moet ik zeggen ik krijg tot woensdag  de tijd om het laatse bedrag te betalen en dan mag ik blijven zitten van hun! er was een misverstand tussen ons beide.
maar ik moet wel naar de woningbouw gaan om een nieuw contract met hun af te sluiten en voor 2jaar lang te laten zien dat ik geen achterstand meer krijg in de huur........nou die kans is voor mij natuurlijk heel belangrijk, dus we pakken die met beide handen aan.
Maar genoeg over mij.....meid ik wou dat ik iets voor jou kon doen, als mijn huis groter was geweest had je van mij zo hier mogen komen echt waar!!!!!
Lillian bedankt voor je antwoord.....ik hoop het echt dat deze  kleine geen last heeft gehad  van mijn kopzorgen.
Een dikke  van mij
Ik duim nu voor jou Donjae n ik stuur mijn engeltje naar je toe

hoi hoi,

Echt super nieuws voor je zeg, echt ben heel blij dat je mag blijven zitten in je huisje.
Ook voor mij komt er ooit goed nieuws hoop ik en dat ik dan maar snel een ander huisje toegewezen krijg!
Kreeg net al weer slecht nieuws, moet nu de uitkeringinstantie een kentekenbewijs laten zien anders kan mn uitkering niet beoordeelt worden, nou die moeten ze dan echt bij justitie gaan halen want die hebben de kentekenpapieren van mn vriend zn auto (die op mijn naam staat)
heb vanaf 27 april al geen inkomen meer dus dat is niet erg handig, ben blij dat ik hele lieve (schoon) ouders en oma heb.....

Wil zo graag weer gaan werken maar niemand die een zwangere van 27 weken aan neemt helaas!!!

Nou meid ik wacht op je engeltje hihi en probeer toch maar te genieten van je zwangerschap, dat probeer ik ook ondanks de ellende allemaal!!!

Lieve dames,

Een huilbaby kun je inderdaad niet krijgen door de stress die je beleeft. Maar let wel goed op julliezelf ondanks de situatie waarin jullie zitten, want een vroeggeboorte kan absoluut wel door (te veel) stress! En daar zijn jullie helemaal niet mee geholpen. Heel veel sterkte voor jullie allebei en denk erom hoor! Voor julliezelf en jullie kindjes!

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan