Huurhuis uit gezet worden terwijl je zwanger bent.

hey meis,

babywinkel altijd handig
kom ik vaak langs hoor,ben gek op leuke kleren kopen voor onze kids.
wij komen overigens uit Brabant en jullie.
als je nog iets wil hebben buggy en maxi cosi heb ik voor je, ook een licht groene draagzak, nauw ik hoor het wel van je kussssssssie voor jullie

25 wk  en 6dagen  

hoi meiden,

Ik kom zelf uit Tilburg, ook een brabander dus, ene lunagirl ik kom graag een keer naar zandvoort hoor ben ik zo met de auto

Nou het word een babywinkeltje zo te horen, met betaalbare baby en zwangerschapsmode en wat spulletjes, hier in tilburg zitten 2 vind ik duurdere grote winkels en prenetal dus moet net wat anders zijn als hun en natuurlijk proberen zeker nog wat goedkoper te zijn als prenetal!!!!

Meiden echt bedankt voor jullie steun en hoop elkaar snel te zien

Dikke kus Donja

Hey meiden
Ben ik nou echt de enige die dus  aan de kust woon nou oke dan kunnen jullie hier lekker op visite komen.....gaan we met de kids naar het strand als het mooi weer is natuurlijk  en ik kan is daar komen met mijn mannetje erbij natuurlijk als jullie het leuk vinden, wij rijden toch een diesel lekker goedkoop in verbruik.
Het wordt dus een babyzaakje in Tilburg.....doe je goed hoor!!!!!!!!
En jullie kunnen hier in de toekomst bij mij komen kuren, massage hier en een maskertje daar is wel lekker dacht ik zo hahaha
Zie je wel het komt wel goed met ons  echte diehards zijn we dus met zijn drieen hahahaha
Babygirl hoeveel kinderen heb jij eigelijk en wat is je leeftijd???? ik ben 34jaar maar ik zie er jong uit en ik voel mij ook geen 34......meer 18 soms
Nou wijffies tot gauw maar weer he!
dikke knuf  

Hallo allemaal

Ik wou jullie even sterkte wense met alles, ik weet er helaas alles zelf van....dus ik weet wat het is voor jullie.....ik was net 18 toen ik zwanger raakte van de eerste ik woonde nog bij me ouders....eerst werd water afgesloten wat eigenlijk niet mag met kinderen in huis of zwangeren vrouwen.....maar goed dat kregen we later dus te horen!! Dat was al een ramp want hoe moet je je dan goed verzorgen?? gelukkig had ik me vriend en wat famlie waar we terecht konden maar het was geen pretje....me vader moest altijd cherrycans met water elke dag ergens weg meenemen want ja we hadden wel water nodig voor wassen en koken enzz.....als ik er bij nadenk moet het voor me vader geen pretje zijn geweest om steeds met water te lopen....maar goed ik was 3 maanden zwanger en me ouders werden het huis uitgezet (en het mooie is nog dat het niet eens de schuld was van me ouders.....EN we kregen later ook nog te horen dat ze ons niet eens het huis uit hadden mogen zetten omdat ik met een baby in de buik zat!!) dus hoe dat bij jullie dan gaat zal wel anders wezen maar bij ons mocht het officieel niet eens.......maar ja daar hadden we niks aan het was al gebeurd....me ouders zijn gelukkig goed terecht gekomen...en ik ook! later kreeg ik me eigen huisje en dat voelde wel een beetje vreemd.....ik voelde me lullig tegenover me ouders omdat ik me eigen huisje had en hun bij familie moesten zitten....maar me ouders waren al lang blij dat ik een mooi plekje had maar toch voelde het voor mij niet altijd fijn....vlak voordat ik moest bevallen hadden me ouders ook eindelijk weer hun eigen huis!! Die hebben ze gekregen dankzij de woningbouw die hun eruit had gegooid! Ze zijn meteen voor me ouders weer een huis gaan zoeken omdat het eigenlijk niet mocht, dus daar was ik wel heel blij om!!

Nu woon ik met me man en zoontje van 1,5 en zwanger van de 2e 14 weken nog steeds in hetzelfde   huisje.....nu gaan we verhuizen en krijgen we ineense een brief dat we de huurtoeslag moeten trug betalen dat klopt niet want daar hebben we recht op al 2 jaar! Maar goed er zijn allemaal problemen bij de belastingdienst op dit moment......Maar we leven van 1 loon van me man en we redden het aardig gelukkig...maar ja dat is de vraag hoe het straks gaat natuurlijk met 2 kindjes.....maar komt vast wel goed!!

Ik wil jullie heel veel succes wensen!! En wij zijn ook gehlopen aan baby spul, wij hebben ook niet lang alles nieuw, maar dat maakt ons niet uit, ik help een ander ook weer aan baby spulletjes ik heb genoeg! En ik zit er ook aan te denken aan een 2e handsbaby winkeltje te openen....er zijn hier alleen maar dure winkels en mensen willen toch vaak 2e hands dingetjes kopen omdat ze toch niet lang zo klein blijven!!

Meiden succes groetjes yourminesweetheart

Zoooooooo dat is nogal een verhaal........
Ik dacht dat ik het moeilijk had soms, maar dit vind ik nog veel erger!!!!
Ik weet wel dat als je iets heb meegemaakt je er goed sterker uit komt dan je was.....al is het vaak niet echt een leuke manier om van te leren.
Ik ben trots op jullie dat jullie echte vechters zijn
Dikke

hey kanjers,

hoe gaat het met jullie en de buikjes?
we komen zeker een keer langs gezellie.
als we zijn bevallen natuurlijk ff kaartje sturen altijd leuk.
zou ik jullie kunnen toevoegen gezellig kletsen op msn.
niet dat we daar nu altijd tijd voor hebben want onze kinderen gaan natuurlijk voor alles wat natuurlijk ook heel belangrijk is.
verder zeg ik zet hem op met je winkel want we komen zeker keer spieken hoe je het doet meid ik weet het je kunt het.
en die maskertjes is ook niet verkeerd hoor haha heerlijk.
nauw meiden heb nog ff goed nieuws me vriend heeft afgelopen zaterdag gewerkt,
en moest naar zijn baas komen en hij heeft de leiding gekregen van zijn afdeling ben natuurlijk super trots op me ventje. en dat is voor de portomonee ook wel weer beter haha. zo zie je maar weer achter de wolken schijnt de zon.
morgen gaan we alles verven voor onze kleine meid omdat we   plek te kort komen slaapt onze kleine zolang tot dat we andere woning hebben op onze kamer maar dat mag de pret niet drukken wel gezellie'.
en hoever zijn jullie met de kamer?
wij hebben 2 kinderen.
dochter van 3 jaar/ zoontje van 9maadnden/ en 26wk en 2dg zwnger.
dus straks 3 kids gezellig.
mama is 21 en papa is 25.
en hoeveelste kids is het van jullie en hoe oud zijn jullie kids?

nauw meiden super veel geluk want je ziet maar zo naar zware tijden komen altijd weer goede tijden en ook voor jullie ben ik zeker van.

HEEL VEEL LIEFS VAN ONS 5en haha kleine tellen we gewoon al mee

Hoi Hoi,

Ja alles gaat goed hier na omstandigheden dan gelukkig.
Super dat je mannetje een andere functie heeft gekregen en snap dat je er trots op bent.
Bij mij zijn de plannen ook gewijzigd haha (ben ook zo'n muts) het word toch lingerie omdat ik daar toch al in thuis ben/was, anders moet ik me weer helemaal opnieuw gaan storten op inkoop enzo van baby en positiemode.

Ben zelf nu 28 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste maar mijn vriend heeft een zoontje van 4 die regelmatig bij mij is gelukkig!!
Dus ik zie het als mijn tweede kindje, de kleine noemt me soms ook mama (de biologische moeder is uit spel) en we zijn echt 2 maatjes!!!!
Ben zelf 20 en mijn vriend is 27.
Toevoegen op msn is altijd gezellig mijn email adres is nikita243@hotmail.com

Hele dikke kus
Donja

hey donja,

lingerie ook super leuk toch.
maar jij doet dan ook huisparty's'geven?
wel leuk meis nauw zet hem op je kunt het.
we kletsen wel keer op  msn  wil je nog super veel vertellen maar niet hier.
hebben de anderen niet zoveel mee te maken vindt ik.
xxjes van ons

Terug
Bovenaan