Huurhuis uit gezet worden terwijl je zwanger bent.

Bedankt Anouk we zullen er goed op letten
En Donja hoe kan het nou zo ver komen in Nederland he dat je om geld moet smeken.....je moet toch kunnen leven.
Ik ben blij dat alles goed gaat komen en ik duim voor jou, dat het met jou ook een goed eind  zal hebben
Wanneer ben je precies uitgerekend????? ik 22Sept maar ik kan niet normaal bevallen dus deze zal ook wel weer met een keizersnee geboren worden, net zo als mijn eerste.
Als je het leuk vind kunnen we wel contact blijven houden.
Ik hoor het wel van je.....
Meis mijn engel is onderweg naar jou toe dus nu geeft het jou geluk
Doe rustig aan he dat doe ik ook nu.
 van mij

Ja echt heel erg he dat je om je geld moet smeken..... ho snap wel dat ze onderzoek enzo moeten doen maar werk al vanaf mn 15de en nu ik dus echt helemaal zonder eigen fout geen inkomen meer heb word ik nog eens gestraft dat ze me zonder geld zetten, dacht dat mijn vriend iets 'fouts' had gedaan en hij gestraft moest worden maar ze hebben thuis harder hoor want hij hoeft zn eigen niet druk te maken bewijze van spreke!!
En niet zo erg maar ze willen me nog weg zetten met 197 euro ook terwijl ik recht heb op 425 euro ofiets, nog geen vetpot maar ja het scheelt!!!
Ze zeggen gewoon omdat ik pas 20 ben dat ik maar terug naar huis moet gaan nou mn ouders zien me aankomen, en zoiezo dat wil ik niet eens!!!
Daarom wil ik zo snel mogelijk werken maar moet eerst aan mn eigen denken en vooral mn kleine meid!!!!

Ben uitgerekend op 15 september... en het lijkt me super om contact te houden met je!!
Kan mn hart tenminste luchten bij je, en jij bij mij als je behoefte hebt!!!

Ga proberen te slapen want morgen weer een lange dag, maar weer eens met het cwi bellen dat ie onderhand eens opschiet met mn uitkering!!!

Tot snel

Hey Meisie

Verdorrie zeg dat je zo weinig krijgt  de wet in nederland is erg krom hoor!!!.
Hoe kan je nou werken als je zwanger bent  er is toch geen baas die daar op staat te wachten, stomme wetten......ik zit in de ziektewet en mijn ex-baas moet nog gaan betalen voor mij, ik hoorde gisteren dat ik dus 100% uitbetaald krijg terwijl ik dacht 70% dus ik heb weer een beetje geluk.
Maar ik vind het voor jou zo rot dat je gewoon geen kant op kan, elke dag voor jou is het weer een strijd voor je brood........GESTOORD echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je daar heel hard voor gewerkt al die tijd, ik zie het aan mijn vader altijd gewerkt en hij is lekker met de vut en kan met mijn moeder amper rondkomen, en het kabinet maar klagen dat  hun te weinig salaris krijgen.  laat die gasten maar is wat inleveren voor de medemens.
Maar las ik nou  dat jij een meid krijgt?...das wel toevallig ik dus ook hihi echt leuk joh.
Wij krijgen dus beide een Maagd....!
Ik hoop dat jij ook meer geluk krijgt in je leven, maar één geluk is al onderweg dus het begin is er al  en de rest moet ook wel goedkomen hoor......ik zou er voor je zijn als je mij nodig hebtdat heb je ook voor mij gedaan.
Nou meis ik spreek je snel weer he
dikke  

hey meiden,

wat erg voor jullie dat jullie zo moeten leven en dat in nedeland echt schandalig.
wij hebben het ook niet breed maar  wij denken  altijd als me kids maar eten kunnen,
ik eet dan liever paar dagen niks dat me kids moeten verhongeren. wij hebben overig geen uitkering maar toch komen we de eind van de maand niet goed uit kwa geld altijd geld te kort.
ben zelf 30 sep uitgerekend.
wel leuk dat jullie ook in september zijn uit gerekend

heel veel geluk dat verdienen jullie echt in deze dure tijden
maar geniet van elke dag met je kids doen wij ook.
knuffels

Beste babygirl

Petje af voor jou hoor........inderdaad kinderen gaan voor alles en ik kan niet zeggen dat mijn zoontje te kort komt hoor, mijn vriend verdiend echt wel goed op zijn werk....maar in 2005 hebben we  een financiele domper gehad waar we nog van aan het bijkomen zijn, ook dat komt wel goed... al doen we er 3jaar over!!!!
Ik ben omdat ik zwanger ben mijn baan kwijt geraakt, ik had een 6maanden contract en die is niet verlengt, dus ik begin weer van voor af aan. Na de bevalling ga ik weer werk zoeken voor halve dagen dan.
Ik denk ook dat er heel veel mensen in de problemen zijn gekomen door die rot euro, salarissen zijn te laag maar de kosten te hoog.
Maar wel geinig dat jij ook moet bevallen in sept  en dan ook nog een meid krijgt
Het waren lange koude winter maanden he hahahahahaha

Nou meiden we houden onze koppen omhoog want aan alles zit een goed eind toch!!!
dikke

Het word een meisjes maand denk ik zo in september hihi, inderdaad koude winternachten haha
We moeten het beste er van maken en ik ben druk druk om een eigen zaakje te beginnen, pff alles in mn uppie en straks met een kleintje maar heb goede steun van mn ouders en zussie

Zit alleen heel erg te twijfelen of ik in lingerie moet gaan doen of toch een babywinkltje... wat jullie???

Dank je wel voor jullie steun

Oja waar wonen jullie ergens want als we nou ook nog eens bij elkaar in de buurt wonen is alles wel heel toevallig haha

hele dikke kus Donja

Lieve Donja

Ik zou zeggen begin een babyzaakje.....ik wil mijn eigen schoonheidssalon in de toekomst hebben, ik had er al 1 hier thuis maar aangezien  met de kleine opkomst moest ik daar ruimte voor maken!
Ik woon  in Zandvoort......ik weet niet of wij dicht bij elkaar zitten, ik hoop het natuurlijk wel.
Ik wil jou ook even bedanken voor je steun  en ik zou je zeker wel een keer willen ontmoeten!
3 zwangere tantes die alle 3 een meid te wereld gaan zetten, dat is toch toevallig.

tot gauw
Dikke knuf

Terug
Bovenaan