quote: Teuntje2009 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2008 15:46:59&apos

);
Hallo dames,
Graag zou ik ook in contact komen bij wie deze diagnose is gesteld.
Ben nu 9 weken zwanger, maar de wanhoop bijna nabij... Heb in het ziekenhuis gelegen, omdat ik was uitgedroogd. Helaas wordt het overgeven niet minder. Het eten is een ramp! Daardoor ook weinig energie.
Nu maar afspraak gemaakt voor acupunctuur. Hopelijk werkt dat!
Groetjes,
Teuntje
Hoi,
Bij mij is de diagnose niet officieel gesteld, maar ik ben wel enorm misselijk geweest. Ik was op vakantie in Spanje en was 7 weken zwanger, toen ik 's ochtends ineens enorm duizelig en misselijk wakker werd. Ik had niet zo'n zin in eten, maar toch een beetje geprobeerd, met het gevolg dat ik alles moest overgeven. Ook een slokje water kwam er meteen uit. Die dag heb ik dus niks gegeten en gedronken en dat bij 35 graden. De volgende dag was er geen verbetering en zijn we dus naar de campingdokter gegaan, omdat ik geen zin had om in een Spaans ziekenhuis terecht te komen. Van hem heb ik medicijnen gekregen, die moet ik om de 6 a 8 uur nemen, dat wordt vaak gegeven voor extreme zwangerschapsmisselijkheid.
Het heet Cariban en is in Nederland niet te verkrijgen, maar bevat de stoffen 'doxylamine' en 'pyridoxine', wat hier ook in medicijnen verwerkt zit. Ik weet niet of jij al medicijnen slikt?
Ik had 24 pillen gekregen en vanmiddag heb ik de laatste genomen. Met die medicijnen was ik nog wel een beetje misselijk, maar kon ik in ieder geval wat eten en drinken en hoefde ik niet over te geven. Ik weet niet of het weer terugkomt nu ik met die medicijnen gestopt ben, anders bel ik even naar mijn huisarts voor een Nederlands recept.