Hysterisch krijsen baby 4 maanden

Hallo, 
mij ben een moeder van een 4 mnd oud dochtertje. Helaas heb ik dezelfde probleem. Het is al een tijdje geleden dat jij dit berichtje had geplaatst en ik ben benieuwd hoe het nu is en of je nog wat tips boor mijn hebt? Want ik snap je helemaal en word zelf heel onzeker. Ik kan echt bijna niet van mijn moederschap genieten. Alvast bedankt 
gtoetjes Olga

Hallo, 
Ik ben een moeder van een 4 mnd oud dochtertje. Helaas heb ik dezelfde probleem. Het is al een tijdje geleden dat jij dit berichtje had geplaatst en ik ben benieuwd hoe het nu is en of je nog wat tips boor mijn hebt? Want ik snap je helemaal en word zelf heel onzeker. Ik kan echt bijna niet van mijn moederschap genieten. Alvast bedankt

Hallo bregje
Hier ook een prachtige zoon die zich zo in jou omschrijving zou kunnen passen. 
Hij huilt ook veel, slaapt weinig zelfde dingen geprobeerd en ook geen resultaat. Ik denk ook aan overprikkeld. Krijgen binnenkort nog een shantala baby masseur over de vloer.
We hebben ook 1 week gehad waarin hij super vrolijk was lachen en tevreden maar dat sloeg snel weer om na een rs virus. 
Nu weer een vaccinatie gehad en weer van slag maar ik ben zo benieuwd hoe het nu met Julie gaat. 

Hallo allemaal, 
Via facebook begreep ik dat er behoefte was aan een update. Ben al heel lang niet meer hier geweest, omdat er helaas toch wat aan de hand bleek te zijn met mijn zoontje. 
Bij 9 maanden heeft de kinderarts toch aanvullend onderzoek in gezet. Mijn zoontje heeft een zeldzame chromosoomafwijking en een zware vorm van autisme. Ik vermoedde dit al, had sterk het gevoel dat er iets niet klopte. Ik wil benadrukken dat ik dit vermoeden niet alleen had door het vele huilen en krijsen, maar ook omdat hij 'anders' was is het contact. Hij lachte weinig, liet zich niet troosten. Ook liep zijn ontwikkeling achter. 
Hij is nu een peuter van drie. De krijspartijen blijven, al is hij nu wat beter af te leiden. Ik ben heel trots op hem, ook al is het anders dan met een ' normaal' kind. 
Voor alle ouders die er nu midden in zitten wil ik het volgende zeggen: vertrouw op je eigen gevoel, laat je niet wegsturen als jij vermoed dat er meer aan de hand is! En: het gaat voorbij, het blijft niet zo zwaar als het nu is! Probeer af en toe bij te tanken en voel je daar niet schuldig over. Jij moet het volhouden voor je kindje! 

Veel liefs en sterkte! 

Hoi Bregje.

Ik moet zeggen dat ik dit heel goed herken, ook het gedeelte dat er niks medisch aan de hand is en je je echt afvraagt 'hoe'?
Mijn dochtertje huilt al vanaf haar geboorte heel heftig, ze had tot aan 11 weken ook heftige buik krampjes en het heeft haar destijds echt flink pijn gedaan (nu gaat het een heeeel stuk beter gelukkig)
Nu is ze inmiddels 3 maanden en de krampjes zijn weg maar ze kan nog behoorlijk huilen. Ze huilt niet eens heel veel (misschien 1 1/2 uur p.d) maar het volume dat er van af komt joh. Ik zou haast denken dat haar been is gebroken. We zijn langs de arts geweest, hebben het consultatiebureau om advies gevraagt.
Maar helaas konden hun me ook niet helpen met het "temperament" van mij kleine meid. Inmiddels ben ik er gewend aan geraakt en ze huilt ook een heel stuk minder dan eerst maar tjonge jonge wat een Journey was dat zeg

Terug
Bovenaan