hyves / facebook?

Wilde even peilen wie er behoefte heeft aan een hyves of facebook pagina. Wel gesloten, kortom alleen voor de mensen die hier bij de mamaclub januari horen.

Ik heb het met mn zoontje ook gehad en vond het erg leuk.

Op die manier kun je ook andere dingen delen zoals een foto van de echo. Maar zo weet je ook zeker dat er niemand van buitenaf mee leest aangezien dit een openbare site is....

Dus wie lijkt het leuk?


X
 
Ik ben al even aan et kijken geweest, en Facebook blijft openbaar. Ik heb daarom een hyves pagina aangemaakt en zie wel of er reacties op komen.

De link:

http://jan-mama-2013.hyves.nl/
 
Ik geloof dat je de fb pagina wel kunt afschermen, heeft de mamaclub van okt ook.
ergens links in de rij staat dat je hem kunt afschermen.
ik ben geen hyver, wel een fb voorstander.
ken helemaal niets bij hyves-:) Moet ik dan een accout aanmaken?

Ik vind het op zich wel leuk, zo weet je tegen wie je het hebt, ik vind het wel fijn om een gezicht bij een nickname te hebben, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is met een nickname-:) Maar ben benieuwd wie nog meer wil!
 
Hey dames,

Op facebook kan je ook een groep aanmaken. Wij hebben dit ook met de decembermama's.

Wij hebben hem zelfs zo afgeschermd staan dat je de groep zelfs niet eens kunt zien en ook niet wie er lid is. Erg leuk hoor! Zo zie je gezichten erbij en idd de echo en buikfoto's zijn erg leuk!

Als jullie hulp nodig hebben dan roep maar, ik heb hem voor de decembermama's ook aangemaakt.

Liefs
 
Als jullie liever FB hebben vind ik dat ook goed hoor, ik kreeg het niet voor mekaar vanmorgen staat ook in de regelementen dat het openbaar is,

Maar als er iemand is die het wel voor elkaar krijgt vind ik het helemaal goed.

Morgen gaan wij op vakantie. dus ik kan zelf geen FB meer aanmaken maar als iemand anders zich geroepen voelt om het te doen.... Ga je gang!

Als die vandaag nog klaar is meld ik me daar bij aan. Ik doe verder ook bijna niets meer met hyves, en steeds meer met facebook dus wat dat betreft komt dat alleen maar goed uit.


Ik zie de link wel verschijnen.

X




 
Hai,
Super idee!! Ik ben voor facebook, ik weet dat je hem alleen voor eigen mensen kan doen. Zelf weet ik alleen niet hoe dat moet maar als iemand dat kan graag!

Lijkt me leuk om er gezichten bij te zien.

X suus
 
conclusie we moeten iemand hebben die wel weet he het moet. en toevallig staat er een reactie tussen van cs1983 die dat aanbied.

dus cs1983 kan en wil je ons nog helpen?

groetjes muppetje
 
Terug
Bovenaan