hyves / facebook?

Natuurlijk! Ik zal hem vanavond even voor jullie aanmaken. Als iemand mij als vriend even toe wil voegen dan kan ik die persoon daarna gelijk aan de groep toevoegen. En dan kunnen jullie ook lekker aan het fb_en.

Www.facebook.com/carolasnoeren

Of je moet hier je voor en achternaam even achterlaten dan nodig ik jullie uit.

Liefs
 
hey

ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd onder mijn eigen naam namelijk debbie nieuwpoort.

dank je wel dat je dit wilt doen.

groetjes
 
Nou dames, de "groep" is aangemaakt. De groep is geheel besloten, niemand (behalve leden) kan de groep zien of berichten lezen of plaatsen.

Je kan ook niet zomaar lid worden van de groep. Je dient met iemand van de groep bevriend te zijn op FB zodat deze persoon je kan toevoegen aan de groep.

Veel FB plezier!
 
Hoe zit dat dan eigenlijk als ik zelf wil inloggen? hoe kom ik dan op die pagina als ie er eigenlijk niet is?-:) Moet je dan eerst afsluiten en dan die pagina weer opzoeken ofzo en dan aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord?
Ik probeer me er een voorstelling van te maken maar lukt niet echt-:(

Nogmaals bedankt!!!!
 
Hoi Mascha, jij hebt je antwoord denk ik al he?
Je ziet links op de startpagina een link naar de groep staan als het goed is.

Wil je ieys delen met de groep dan klik je eersy hierop en dan kies je hoor plaatsen of foto delen etc!
 
Ik vind het ook wel leuk om op facebook te volgen, maar weet niet zo goed hoe dat moet???? Kunnen jullie mij uitnodigen mijn naam op facebook is Corrine de Vos. Hopelijk zie ik daar snel bericht van 1 van jullie. Liefs :)
 
Terug
Bovenaan