Ideetjes voor broodbeleg voor dochtertje van 8 mnd

Je krijgt van pindakaas geen allergie, maar je kunt allergies zijn voor pinda's. Komt het in de familie niet voor dan kun je rustig de pindakaas uitproberen. Je wete pas of er een allergie is als je het gegeven hebt. Maar het is wel een allergie die vaak voorkomt binnen families, dus dan er zeker rekening mee houden.

Verder doet banaan het goed, plakje kipfilet, gewoon een beetje boter gaat er ook goed in. Zelf ben ik niet zo van de leverworst. Brrr lever ....

Miep
 
hier geef ik al vanaf 7 maandjes smeerworst, smeerkaas en stroop. de smeerkaas is niet erg favoriet gezien het erg plakt, nu doe ik de helft van het broodje smeerworst en de andere helft stroop. met dieet margeriene van becel. af en toe doe k er ook wel geprakte bannaan op, vind hij ook heerlijk
 
Hallo!

Hier gaat praktisch alles op het brood wat niet al te moeilijk kauwen is. Laatst kwam ik beneden: mijn zoontje had net zijn brood op en was  besmeurd met een rode substantie. Ik vraag wat ie op zijn brood had gekregen van mijn man: filet americain . Dat vond ik dus niet zo'n goede actie.
 
Dex (11 maand) krijgt appelstroop, pindakaas, kalkoenfilet, zuivelspread, jam, leverworst, geprakte avocado en sandwich spread op zijn brood het wisselt per dag. 
Hij vind tot nu toe alles lekker. Eet in de ochtend 1 boterham en met de lunch 2. 
 
Fruit inderdaad. Een peer in plakjes of banaan.
Je hebt verschillende spreads voor baby's. Zonder toegevoegde dingen. Je betaald er dan wel voor maar je doet er lang mee. 
Hier pindakaas, appelstroop, jam, heel soms magere pathe, kaas of smeerkaas (ook af en toe). Ei. 
 
 
Terug
Bovenaan