Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik hou ze bij tenminste dat probeer ik whahahha en laura voed zichzelf?? houd ze de fles al vast?? ooo Renzo is eg wat dat betrefd een luilak hoor net zn mama
Ja, in de box met de fles en mama's hand wordt weg geslagen. Dat wil ik zelluf doen! Wel jammer, dit was de enige fles die ik nog mocht geven tot vanavond dan.
wel stoer whahaha nee Renzo ligt nog als een baby (whahhaha8kilo bijna) nog lekker tegen me aan de fles leeg te lurken hoor die taalt er nog niet na dat ding aan te raken
oeiiiii ja das gemeen maar ze zal niemand zo knuffelen als ze jou doet toch....euuu of is ze net als Renzo kroelt en kust iedereen ......ik denk elke morgen oooo ik ben zo speciaal voor hem hij lacht altijd als hij me ziet maar doet dat dus naar iedereen en legt net zo makkelijk bij vreemde een hand om de nek als bij mij ;-)
maar vraagje aan jou he wat is jou voedingsrooster ik bedoel niet de tijden maar de hoeveelheid ik heb na Tammy haar bericht gezien te hebben het idee dat ik Renzo eg volprop