ieloon???

Nou, toen ik Rosita naar het station bracht, lag ze lekker in de armen van Eveline te slapen. Nou klinkt het net alsof ik mijn kind aan Eveline gegeven heb en zelf de hort op gegaan ben, haha...

Maar het is een echte knuffelkont en ze voelt zich bij iedereen goed, zolang je maar geen baard hebt!

drie flessen van 180 cc + 6 schepjes, waarvan 1 met pap erin (nou typte ik zelf ook papa, haha), fruit en sap, groente en sap en een tussendoortje of fruit, als ze dat niet op had 's morgens en natuurlijk een danoontje na het warme eten.

heerlijk toch die niet eenkennige kinderen kan nog komen natuurlijk maar ik ben er niet bang voor Renzo is eg vanaf heel jong al bevriend met iedereen ......nu heb je denk ik mijn vraag gemist??

Ja, het is hier een ramp met eten. Ik krijg het er gewoon niet in, dus in plaats van met een trechter te zitten werken, doe ik het nu al een tijdje zo. De derde fles gaat er trouwens maar voor de helft in ofzo.

ok dus als ik je zeg dat hij hier smorgens om half 8 een fles krijgt van 210 en dan om 10uur fruit (half potje) om 12uur fles 210 dan de rest fruit om 2uur en om 4uur weer een fles 210 om 5uur half 6 groente half potje en dan om 7uur half 8 pap dan geef ik hem dus eg veeeeeeel te veel lijkt me

Dat hangt ervan af of hij alles opeet. Ik zou erg blij zijn als er hier drie flessen van 180 cc ingaan, maar het cb wilde het liefst nog 4 flessen van 180 cc omdat ze zo klein is. Verder wilde het cb een heel potje groente, maar dat krijg ik er dus ook niet in. Alleen een heel bakje fruit wil me nog wel eens lukken en het danoontje lukt bijna altijd. Misschien 180 cc in de flessen als hij laat staan?

Terug
Bovenaan