ieloon???

ja ik ga morgen proberen om toch flessen te geven van 180 hij drinkt alleen alleen smorgens en savonds zijn fles leeg die andere 2 laat hij gewoon al 5dagen denk ik nu zon 100 van staan dus gewoon bijna een hele fles op een dag hij slaapt meer als eerder en eet geen fruitpotje leeg de helft maar net als de groente dus ik mocht van cb ook al met boterhamen gaan proberen maar ik zou niet weten wanneer ik die moet geven heb dat al wel geprobeerd maar dan laat hij gewoon een hele fles staan .........180 in de fles doen lijkt me dan een betere optie denk ik ik ga het gewoon proberen ........ik had zon mooie folder erover maar ben die kwijt

maar ik ga nu slapen whahahha ben doodmoe ik spreek jullie allemaal morgen weer wel en ieloon heel heel erg bedankt ik hoop dat het gaat helpen groetjes en slaap lekker voor straks ene ook voor Laura en die PAPa ;-)

Maakt hij misschien een sprongetje? Tja, ik weet het ook niet wanneer ik brood moet gaan geven. Om 12.00 uur, maar ik ben bang dat er dan hier ook een fles af valt en dan heb ik nog maar 2 flessen!

Terug
Bovenaan