Iemand al nieuws?Of in de race?

Hoi allemaal,

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
Ben gewoon benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Ik denk dat ik deze maand geen kans maak ergens ook wel heel eventjes fijn voor een maandje geen stress!

Liefs Pupke

Hey Pupke,
Hier gaat het wel goed. Heb vandaag mijn NOD, maar ik verwacht dat ik er nog wel een weekje bij op kan tellen. Mijn temp is pas vorige week omhoog gegaan namelijk. We wachten af. Vooralsnog geen rd's te bekennen.
Ik voel me verder een beetje wisselvallig. Lichamelijk wel ok, maar geestelijk soms nog zo verdrietig... Ik kan echt vanuit het niets ineens beginnen te janken. Wil zo graag weer zwanger zijn en dat gevoel van misselijkheid, zere borsten etc. terug!
Hoe voel jij je?

Liefs Elin

Hey Pupke,
Hier gaat het wel goed. Heb vandaag mijn NOD, maar ik verwacht dat ik er nog wel een weekje bij op kan tellen. Mijn temp is pas vorige week omhoog gegaan namelijk. We wachten af. Vooralsnog geen rd's te bekennen.
Ik voel me verder een beetje wisselvallig. Lichamelijk wel ok, maar geestelijk soms nog zo verdrietig... Ik kan echt vanuit het niets ineens beginnen te janken. Wil zo graag weer zwanger zijn en dat gevoel van misselijkheid, zere borsten etc. terug!
Hoe voel jij je?

Liefs Elin

Hey Pupke,
Hoe voel jij je?

Liefs Elin

Ik heb in juli een miskraam gehad. Sindsdien is mijn cyclus erg onregelmatig, wat daarvoor nooit het geval is. Nu dus maar eens in de drie dagen... Dit schijnt de meeste kansen te hebben. Ik heb mijn 1e nod zondag 22-11 (28-dagen cyclus). Ik wacht met testen tot de 1e nod bij 39-dagen. Dat duurt wel lang iedere keer... Spannend allemaal.

Ik ben inmiddels ongesteld geworden na de curettage van 6 weken geleden. Had nog de hoop zwanger te zijn doordat ik met ovulatietesten de eisprong had opgespoord :) Vreemd genoeg ben ik ruim een week na die eisprong hartstikke ongesteld. Zal dus wel niet helemaal geklopt hebben, want dat is wel heel kort na een eisprong. Op naar de volgende ronde dus ...

Liefs Alexandra

Mijn ronde is ook net voorbij, gisteren ongesteld geworden. ook een langere cycles dan normaal.
De gedachte erbij dat het pas gebeurd als je lichaam er weer aan toe is, vind ik een mooie gedachte. En dat houdt me op de been. Blijf tegen mezelf zeggen komt vanzelf goed.
volgens mij kun je beter gewoon elke ronde doorgaan omdat het niet gelukt is dan een mk krijgen. Eer dat je lichaam er dan weer aan toe is ben je maanden verder. We weten er alles van.

Heel veel sterkte in de volgende ronde of in de afwachtende fase.

liefs nath

Terug
Bovenaan