Iemand al nieuws?Of in de race?

Hee hoi,

Zaterdag ben ik weer ongi geworden, de 2de ongi na de curettage van augustus. De eerste ongi kwam pas na 9 weken en nu was m'n ongi al met dag 23 ofzo normaal een cyclus van 28 dagen. M'n lichaam heeft blijkbaar nog niet alles op orde.

Gister nog weer een giga huilbui, ik kan eigenlijk niet precies uitleggen waarom. Ik heb nu 2 keer een mk gehad en ben gewoon helemaal op, soms ben ik dan gewoon een beetje depri en dan wil het allemaal even niet meer.

Nog 2 daagjes werken, dan weekend en dan nog 2 daagjes en dan vertrekken die donderdag voor een weekendje weg, heerlijk! Lekker uitwaaien aan zee!

Ik hoop dat 2010 voor ons allemaal een goed jaar is!!!

Liefs Lientje

Hey dames,

Ik heb vandaag mijn eisprong (au, au ) weer, op dag 21 van mijn cyclus. Normaal heb ik hem op dag 19
Hebben de afgelopen week flink ons best gedaan....nu maar hopen op een goed resultaat.
Dacht afgelopen maand ook zwanger te zijn.....helaas.....werd toch weer ongesteld...Zit nu weer in ronde 3 na mijn miskraam eind augustus.
Nu, de eerste ronde zonder ovulatietesten, dit om te proberen om er toch wat minder mee bezig te zijn.....wat dus niet lukt...
Gelukkig voel ik mijn eisprong erg goed.....heb de hele dag buikpijn en steken onder in mijn buik, dus daar hoef ik eigenlijk geen testen voor te hebben.
Tel er maar 14 dagen bij op voordat ik weer mag gaan testen....maar mijn luteale fase is maar 11 dagen of zo.....
Iedereen heeeeel veel succes en hopen dat we maar snel zwanger mogen zijn!!!
Het weer zit in ieder geval mee......heerlijk om lekker vroeg het bed in te kruipen...

Kus Nurse

@ Alexandra:
Ik had echt precies hetzelfde...
Bij de controle echo of mijn baarmoeder schoon was, zag ze al een eitje op springen staan...
Wij dus weer lekker vroeg het bed in....
7 dagen later 2 dagen bloedverlies....Hoopte nog op een innestelingsbloeding maar 19 dagen na het bloedverlies weer een positieve ovulatietest....
Denk dat inderdaad alles nog een beetje ontregeld was van mijn miskraam....
Helaas nog niet zwanger dus...
We hopen deze ronde meer geluk te hebben...

Liefs Nurse

hoi hoi

ik zit nog wel in de race
zit nu op dag 22 en moet morgen weer voor een echo
gister had ik 2 eitjes van 12mm en 14,5 mm
hoop het weekend pregnyl en een eisprong dus.
eerste cyclus na curetage.

@Elin83: weet je al meer?? heb je al getest??
spannend allemaal hoor

groetjes moekje

Hier is alles nog rustig. Ben nog niet ongesteld. Kon me ook niet inhouden en heb een test gedaan maar die was natuurlijk negatief. Ik denk echt dat mijn NOD verschoven moet worden naar 19 november vanwege een late eisprong.
We wachten af.

Liefs Elin

ik ben vandaag weer geweest voor een echo
mijn eitjhe is 18 mm dus mag vanaaf mijn pregnyl zetten dus zondag mijn eisprong
dus flink aan de klus hier en dan [plaats nemen op het wachtbankje

groetjes moekje en iedereen succes

Hoi allemaal,

Elin ik herken het wel hoor dat verdrietig zijn had vandaag weer een lastige dag vorig jaar rond deze tijd was ik zoooo gelukkig.
Ik mis mijn meisje ook nog steeds elke dag weer.
Ik wou dat er een manier was dat ik mijn geluksgevoel van toen in een potje kon stoppen en in moeilijke dagen kon openen.
Dat zou ik het met iedereen delen.
Ik voel me op het moment ontzettend moe maar dat is eigenlijk elke maand naar de eisprong net als dat misselijk zijn.
Maar ik hou moed ook al kost dat al mijn energie.
Onze kindjes komen er wel ze wachten gewoon op het juiste moment.
Als ik heb uitgevonden hoe je zoveel verdriet het beste kan verwerken dan schrijf ik een boek.
Het wordt zo onderschat de pijn die er is en die ook niet zomaar over is.
Ik ben blij dat jullie er zijn want soms voel je je zo alleen met je verdriet.
Dikke knuffel aan iedereen!

Liefs Pupke

Hey,

Je het wordt idd vaak onderschat, maar ik denk dat ik dat zelf ook heb gedaan. Merkte pas zelf hoe zo'n impact het had toen ik er zelf midden in zat.

Hadden jullie dat niet?

De feestdagen komen er weer aan...vorige jaar wisten we vlak voor kerst dat we zwanger waren en oudjaarsdag voelde het al niet goed...bah!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan