Iemand al nieuws?Of in de race?

@Lientje: toen ik een stuk jonger was heb ik er inderdaad nooit zo bij stil gestaan wat voor een impact zoiets zou kunnen hebben. Maar was toen zelf ook nog niet met kinderen bezig. Vond het wel heel erg voor iemand als ik het hoorde, maar wat het nou precies doet met iemand weet je pas als je het zelf meemaakt.

Moeilijk is dat hè, dat je gaat vergelijken met vorig jaar/de vorige keer/toen je nog zwanger was? Het kan je zo intens verdrietig maken als je denkt aan hoe het geweest had kunnen zijn. Hopelijk mogen we allemaal dat gevoel van zwanger zijn weer snel ervaren!

Liefs Elin

Hey Elin,

Het zou geweldig zijn als 2010 ons jaar werd, allemaal een gezonde zwangerschap, daar hoop ik op!!!

Ja, het is idd heel verdrietig als ik ga vergelijken, maar toch doe ik af en toe. Meestal met bijzondere dagen, dan sta ik wat vaker bij stil.

Zo zie ik als een berg tegen kerst op, met m'n schoonfamilie. M'n man z'n zus heeft ooit gezegd "wij hebben allemaal liefdeskindjes" toen wij vertelden dat we een jaar verder waren en de lol er af en toe af was. Dat was zo'n klap in m'n gezicht, ik kon er niet eens op reageren. Na beide xen mk wel een mooie kaart, maar dat was het dan. Zij schreeuwt en blert tegen haar 3 kids, dat doet gewoon wel eens pijn. Kerst daar zal wel weer een mega lange dag worden... Sorry, het moest er even uit...

Liefs Lientje

Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar 10 december afscheid van mijn meisje Lieke* moeten nemen ook voor mij is dit een lastige periode.
Had zo gehoopt nu weer een dikke buik te hebben...
Maar ook in Juli weer afscheid moeten nemen...
Die datums blijven je toch bij.
Ik ga vanaf de 10e december ook een paar dagen voor mezelf houden.
Kaarsje op steken en stil staan bij mijn kleine meisje en mijn andere 2 engeltjes.
Dan ga ik het ook een beetje proberen los te laten maar vergeten zal ik ze nooit.
Lientje jij ook veel sterkte deze dagen!!!!
Elin ik hoop dat het raak is bij jou dan worden jou
feestdagen extra speciaal!

Liefs Pupke

Hey meiden,

Ik ga vanaf morgen een weekend weg, uitwaaien aan zee. Ik hoop dat ik niet weg waai, haha! Hopelijk verwaaien alle negatieve en onzekere gedachtes wel!

Tot gauw! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan