Iemand ervaring met aspirine na meerdere mk?

Hallo allemaal,

Na 3 mk zitten we nu te denken over het aanmelden voor de ALIVE studie in het AMC waarbij vrouwen aspirine krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je aspirine ook gewoon via je gyn krijgen?

Alvast bedankt voor de reactie!

groetjes,
Dion

Hey Dion,

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel veel positieve verhalen over gelezen...Ik wacht zelf   mijn chromosomen uitslagen nog af, als die goed zijn wil ik zelf nog wel een keer proberen, maar als het dan weer mislukt wil ik toch ook verder gaan kijken.
Gaat het een beetje met je? Erg vind ik het   om te moeten wachten om die chromosomen omdat ze zo bepalend zijn. Lukt het jou een beetje om het van je af te zetten? Ik heb er nog veel moeite mee, het bepaald mijn stemming en houdt me de hele dag bezig.
Hoe denk jou gyn over de alive studie dan?
Liefs Sarah

Hoi Sarah,

We hebben het er met de gyn nog niet over gehad. Die wilde eerst de uitslag van het chromosoomonderzoek afwachten en dan gaan we (afhankelijk van die uitslag) kijken wat we moeten gaan doen of er nog meer te verzinnen is om dit probleem op te lossen (in ieder geval een kans van slaggen te geven).
Het is idd erg vervelend dat je 2mnd moet wachten op de uitslag. Het gaat bij mij de ene dag best goed, de andere wat minder. Het spookt toch elke dag door je hoofd of je nu wil of niet. Zeker na de mk vorige week weer, duurt het wachten me echt veel te lang, maar ja, me er druk over maken heeft ook geen zin. Het duurt gewoon nog een maand, en het gaat er niet sneller door.

Jij ook veel succes met het wachten en ik hoop dat we beiden een goede uitslag krijgen en snel wel goed zwanger kunnen raken.

groetjes,
Dion

Beste Dion,
ten eerste vreselijk naar voor jullie alweer de 3e miskraam te hebben gehad.