Iemand ervaring met aspirine na meerdere mk?

Hoi Dion,

Welkom terug van vakantie. Ik hoop dat het ondanks de lichamelijke ongemakjes toch leuk was.
Ik had trouwens precies hetzelfde, kwamen langs in mijn vakantie, ik 7 weken vrij m'n manneke 2, en precies voor dat hij 2 weken thuis was kwamen ze.

Goed ik hoop dat het jullie lukt om een goede gyn. te vinden. Ik hoop zo voor je dat je snel met glittertjes mag strooien!!

Groetjes Shanaz

He Shanaz,

Heb net op jouw topics gereageerd maar wil je hier toch nog ff bedanken voor je berichtje. Hoop dat we binnenkort samen met glitters mogen strooien, wat lijkt je daarvan?

groetjes,
Dion

He Dion,

Dat lijkt me wel wat, samen glitters strooien!
Ik zit nu op dag 26 van m'n cyclus, maar ik heb géén idee hoe lang die gaat worden?
Ik heb lichamelijk ook nergens last van, alleen dingen die ik ga zoeken. Ieder steekje, ieder pijntje zit ik te twijfelen, bijna ongesteld of misschien toch???. Voor mijn eerste zwangerschap namelijk een onregelmatige cyclus en daar ben ik nu weer bang voor.

Rot is het he als je weet dat je zwanger kunt worden, maar dat het dan nog zo lang duurt voordat je dan eindelijk een keer goed zwanger kunt zijn. Wij zijn nu 15 maanden bezig. Lijkt niet lang, maar als je eenmaal er van "gesnoept hebt" (zwanger zijn) dan wil je meer.

Bedankt ook voor je reactie bij het andere topic. 12 aug. zou mijn verlof in gaan. 23 sept. is pas de uitgerekende datum van de 1e keer. 4 februari ben ik jarig, dus nog bijna een half jaar om gezond zwanger te worden.

Veel sterkte deze maand (een jaar pilloos), ik ben benieuwd naar de uitslagen van je onderzoeken.

Groetjes Shanaz

Terug
Bovenaan