iemand ervaring met lange cyclussen ( foto)

<p>hoi meiden ! </p><p>wie heet ervaring met lange cyclussen ? boven de 35 dagen. <br />vorige was 39 dagen. deze zit ik op dag 40 nu. </p><p>3 donkere ovulatie testen gehad, maar bij alle 3 al 14 dagen gewacht en niet ongesteld. ook niet zwanger. getest met vroege testen. </p><p>heb wel doorgetest met ovulatietesten... wie kan me verder helpen... word er onzeker van dat ze zo lang zijn :( </p>

Hoi lissroze,
ik heb voor de zwangerschap van mijn zoon ook hele lange cyclusse gehad soms ook van 40 dagen.. gek werd ik ervan.. heb toen nooit iets met ovulatie testen gedaan dus daar kan ik weinig over zeggen.
afgelopen juni zijn we begonnen voor een tweede, ik heb toen 2 cyclussen gehad netjes 29 dagen dus ik dacht yes het is gereset ofzo ik ben toen de tweede cyclus ook zwanger geraakt.. helaas een mk in oktober.
na de miskraam werd ik na 30 dagen weer ongesteld.. ik dacht oke dit kan zeker na een miskraam, nu bezig aan de tweede ronde.. zit momenteel op dag 34 en nog niks.. geen ongi en geen positieve test.. wordt er ook een beetje depri van.. volgens mij zit ik weer in mijn oude patroon.. heb overigens wel ovulatie test tedaan.. deze was positief op ut juiste moment van een cyclus van 30 dagen en ben daar ook vanuit gegaan.. alleen nu dus nog niks.. we zitten dus beetje in hetzeltde schuitje.. niet fijn! 

Hoi Lissrose,
Als ik naar je temperatuur kijk ben ik bang dat je nog op je ovulatie wacht. Tenminste, als je rectaal tempt. De temperatuur komt na de ovulatie voor de meeste mensen meer in de buurt van 37 graden. Net als elsiejoy moet ik ook een beetje aan pcos denken, zeker door de meerdere pieken en het feit dat je testen nooit echt wit zijn.

sorry, ben er een paar dingen vergeten bij te zetten. de testen zijn gevoelig dus ze kleuren altijd. maar ik zie er wel 3 die extra donker zijn. en het is nog maar 3 maanden geleden dat ik gestopt ben met de pil... maar toch het is zo lang !! dat zie ik bij andere nooit voorbij komen na stoppen met de pil... bij mn dochter was ik gestopt met de pil en na 4 weken zwanger... 

Het kan natuurlijk zo zijn dat je dochter een gelukstreffer was. Zelfs met pcos is het niet onmogelijk om op de natuurlijke manier zwanger te raken. 
Heb je een reden voor het gebruik van de gevoelige ovulatietesten? Misschien zouden ze minder verwarrend zijn als je de normale gebruikt. Los daarvan weet ik zelf ook hoe ontzettend vervelend lange cycli zijn. Die van mij zitten ook ergens tussen de 33 en 41 dagen. Met de zwangerschap van mijn zoon ovuleerde ik zelfs pas op dag 42. Je zou het met 3 maanden nog even kunnen aanzien of je kunt je zorgen bij je huisarts uiten.

Hoi lissrose, 
Hier  ook hele lange cyclussen.. met name na het stoppen met de pil (60 dagen) maar toen nog geen zwangerschaps wens. Mijn cyclussen van afgelopen maanden na mn miskraam in februari liepen uiteen van 35-45.. super frustrerend, daar kon ik nog moeilijker mee omgaan dan dat het zwanger worden niet meer zo goed lukte... ik had goede verhalen gehoord  over teunisbloem en ben dit gaan gebruiken.. geen idee  of het toeval is of dat het echt iets gedaan heeft, maar had zowaar op dag 16 mn ovulatie ipv dag 28-31.. na mn ovulatie gestart met tarwekiem olie en zowaar ook nog zwanger deze ronde..

Hoi lissrose, 
Hier  ook hele lange cyclussen.. met name na het stoppen met de pil (60 dagen) maar toen nog geen zwangerschaps wens. Mijn cyclussen van afgelopen maanden na mn miskraam in februari liepen uiteen van 35-45.. super frustrerend, daar kon ik nog moeilijker mee omgaan dan dat het zwanger worden niet meer zo goed lukte... ik had goede verhalen gehoord  over teunisbloem en ben dit gaan gebruiken.. geen idee  of het toeval is of dat het echt iets gedaan heeft, maar had zowaar op dag 16 mn ovulatie ipv dag 28-31.. na mn ovulatie gestart met tarwekiem olie en zowaar ook nog zwanger deze ronde..

Terug
Bovenaan