iemand ervaring met lange cyclussen ( foto)

@Lissrose ter info ik ben eind maart gestopt met de pil.. Zelfs een cyclus van 87(!) dagen gehad,  48 dagen etc. maar ook een paar van 34 en 22 dagen..

Het kan te maken hebben met het ontpillen zoals ze dat noemen maar dat verklaard nog niet dat je ovulatietesten er zo uitzien. Ik heb zelf pcos en ben 1,67 en week 58kg had nooit gedacht dat ik dat had.. echo gemaakt en ze zag wel veel eiblaasjes wat leek op pcos, vervolgens bloed geprikt en het enige wat verhoogd was bleek mijn lh, daarom zagen mijn ovulatietesten er dus ook zo uit en uiteindelijk kon ik die streepjes testen dus niet gebruiken.. ik ben in de 3e ronde letrozol 2,5 Mg zwanger geraakt vandaag 6 weken dus met een klein beetje hulp wel gelukt. 
Wil niet zeggen dat jij het ook hebt maar ik herken mezelf tot vandaag ook niet in de symptomen die erbij staan behalve de lange onregelmatige cyclus. Als je de behoefte voelt om het te laten checken zou ik dat gewoon doen. Ik deed clearblue ovulatietesten rondje of smilie en had een smilie en de dag erna werd ik ongesteld dag 24 dit vond de huisarts wel gek en toen doorverwezen na een half jaar ik dacht ook eerst ontpillen hoort erbij komt wel goed. Dit waren mijn cyclussen na de pil: 71-53-41-24-36-36-18-23-28-31-28-zwanger!! ❤️
het heeft nog wel 3 of 4 maanden geduurd voor ik terecht kon bij de fertiliteitsarts. Succes meis

Hm misschien toch naar de huisarts dan.. 
dit was mijn vorige maand 39 dagen 

https://www.mupload.nl/img/9scb6ec72y5.jpeg

Daar had ik wel duidelijk een positieve test.. 

Mijn cyclussen tot nu toe zijn: 
39 - 55 - 40 - 27 
Wacht nu op mijn menstruatie .. Naja hopelijk komt die niet Haha.  Heb nu op dag 16 positieve ovulatietest gevonden. Ik gebruik sensitest en vind wel altijd mijn piek met deze. En dan niet de extra gevoelige maar gewoon sensitest pro.   Ik wordt ook wat gek van mijn cyclus want weet nooit wanneer ik ongesteld wordt soms na 16 dagen na positieve test,  Toen 14 dagen toen ineens al 12 dagen na positieve test. Terwijl overal online staat dat je luteale fase altijd gelijk is.. bij mij dus nog nooit gelijk geweest. 
Ik wacht het gewoon even af. Ga na 10 maanden contact opnemen met huisarts. Als het dan nog steeds zo wisselend is. Hopelijk ben ik eerder zwanger. Succes . 

Waarom zou je nu al na de huisarts gaan.
Chill je bent net gestopt met de pil

Geef je lichhaam de tijd.
En vind het al raar dat je pcos word aangepraat en je je daar op moet laten testen.
Je word bang gemaakt voor misschien wel niks.
Je lichaam heeft  gewoon tijd nodig. 
Ik had ook lange cyclussen en geen pcos.
Het ene lichaam is het ander niet.
En de huisarts doet naar 1 jaar pas vaak iets voor je .

@ nicolle ik zoek gewoon naar mensen die het zelfde hebben. en nee niet chill want zo is het nooit geweest. ZO lang. je reacties komen een beetje aanvallend over. ook op mijn andere onderwerp. 
misschien ben jij iemand die het makkelijk los kan laten ofzo. maar ik niet iig ;) daarom zoek ik hier naar herkenning en steun. 

1,5 jaar heeft het geduurd voordat ik een regelmatige cyclus van 28 dagen had. 
Ik was niet bezig om zwanger te worden. Ik denk dat je de 1ste x geluk heb gehad dat je zo snel zwanger bent geworden. 
Hopelijk is het snel raak, maar hou er rekening mee dat het nu veel langer kan duren (zoals de meeste mensen er gemiddeld veel langer over doen)

Terug
Bovenaan