Het kan te maken hebben met het ontpillen zoals ze dat noemen maar dat verklaard nog niet dat je ovulatietesten er zo uitzien. Ik heb zelf pcos en ben 1,67 en week 58kg had nooit gedacht dat ik dat had.. echo gemaakt en ze zag wel veel eiblaasjes wat leek op pcos, vervolgens bloed geprikt en het enige wat verhoogd was bleek mijn lh, daarom zagen mijn ovulatietesten er dus ook zo uit en uiteindelijk kon ik die streepjes testen dus niet gebruiken.. ik ben in de 3e ronde letrozol 2,5 Mg zwanger geraakt vandaag 6 weken dus met een klein beetje hulp wel gelukt.
Wil niet zeggen dat jij het ook hebt maar ik herken mezelf tot vandaag ook niet in de symptomen die erbij staan behalve de lange onregelmatige cyclus. Als je de behoefte voelt om het te laten checken zou ik dat gewoon doen. Ik deed clearblue ovulatietesten rondje of smilie en had een smilie en de dag erna werd ik ongesteld dag 24 dit vond de huisarts wel gek en toen doorverwezen na een half jaar ik dacht ook eerst ontpillen hoort erbij komt wel goed. Dit waren mijn cyclussen na de pil: 71-53-41-24-36-36-18-23-28-31-28-zwanger!! ❤️
het heeft nog wel 3 of 4 maanden geduurd voor ik terecht kon bij de fertiliteitsarts. Succes meis