Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Hai allemaal...

Hoop dat jullie dit kennen. Sinds een paar maand zijn ze bij mij achter gekomen dat mijn prolactine te laag is...bij de internist geweest en door de mri scan bleek het dat ik een prolactinoom van 7 mm. bij mijn hypofyse heb zitten dit is gelukkig goedaardig.
De internist heeft mij verteld dat ik tabletten kan krijgen omdat er dus melk uit mijn tepels vloeide wanneer ik ongesteld was en dus de pil niet slikte. Dat heb ik afgewezen want op dat moment hadden mijn vriend en ik nog geen kinderwens.
Nu zijn we zover en wouden we er graag voor gaan samen. Dus gestopt met de pil eind September begin Oktober ongesteld geworden en nu niet meer ongesteld geworden? Iemand ervaring met norprolac de tabletten die ik slik? Wanneer ik zwanger zou zijn zou ik moeten stoppen met norprolac.. meteen! Maar ik word dus nu niet meer ongesteld zou dit nog een fase ontpillen zijn?

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.... :(

Liefs Demi
 
Hey D e,
Wat leuk dat jullie ook voor een kindje gaan.
hier sinds eind augustus gestopt met de pil. Mijn eerste echte menstuatie kwam pas laat op gang en had dus geen cyclus van 28 dagen maar een cyclus van 37 dagen. De 2de maand had ik een cyclus van 33 dagen. En nu zit ik op het wacht bankje voor mijn NOD eind november.
 
Op hoeveelste dag zit je nu in je cyclus?
 
Hi beautygirl! 
Ik zit nu op een cyclus van 21 dagen. Op dit moment zit ik in m'n menstruatie op dag 4. 
Verder voel ik me ongesteld haha puisten en last van mijn rug steken in de onderbuik etc.
Hoe gaat het met jou? Leuk dat je reageert.
Groetjes Demi
 
Hey D e
heb je jouw eisprong gevoeld? Ben je momenteel aan het menstrueren? Dat zal dan wel snel minder worden, zodat je kan wachten op je eisprong. 
Ik wacht alleen maar af. Al merkte ik vanochtend dat mijn cappuccino niet meer lekker was. Gisteren dronk ik er nog 3 op, maar vandaag met moeite 1. Zal het een voorteken zijn? 
 
 
Hi beautygirl! 
Nornaal voel ik het altijd wel inderdaad. Ik hoop hem straks ook te voelen en met ovulatietesten hoop ik ook te weten wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb. 
Dus nu nog even wachten. Nog steeds ongesteld. Dus ben benieuwd. Ik mag er van mijn vriend niet meer teveel over nadenken is soms wat lastig. Hoe gaat dat bij jullie? 
Wel spannend zeg! Wanneer zou je nod zijn?? Super spannend zou wel klinken als een voorteken! 
Groetjes Demi
 
Hey demi,
ik mag er niet teveel mee bezig zijn, maar soms wordt ie gek. Omdat ik werk met ovulatie testen ben ik er in doe periode wel bezig enigen ik een goede test dan ben ik laat ik het hem meteen zien. 
De eerste cyclus ging ik maar niet menstrueren. Ik zat bij 35dagen huilende op de bank. Hij heeft me er wel gesteund.
Mijn cyclus is onregelmatig dus het zal eind november/begin dec zijn. Ik zite nog te bedenken wanneer ik ga testen.  
Ga je na je menstruatie periode met ovulatie testen te werk? 
 
Hi beautygirl!

Ja dat is inderdaad ook zo. Ik heb even geteld en ben nu al wel zo'n 6 dagen ongetsteld waarbij de meeste dagen wel bruin bloed was ipv rood maar toch wel 6 dagen. Moest je die dagen dan ook gewoon meetellen van de Ha?  

Hoort er allemaal bij helaas. Hoe voel jij je nu? 

Wat vervelend ook he de eerste cyclus herken het zo mijn eerste cyclus was zon 47 dagen haha ook niet niks. :-o

Ja ik heb wat testen gekocht en wil er wel mee gaan beginnen. Heb jij ook testen? En welke gebruik jij dan zoal?

Groetjes Demi

 
 
Terug
Bovenaan