Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Vanaf stippeling is je eerste cyclus dag. Mijn menstruatie begon de laatste 2 cyclussen pas ergens in de middag (heel vervelend). Maar ook 4 of 5 dagen lang. 
Ik weet niet echt hoe ik me voel. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger kan zijn en heb het vandaag ook uitgesproken naar mijn vriend. Morgen ga ik weer aan het werk na een week ziek thuis te hebben gezeten (geen griep ofzo). Waarbij ik niks gedaan heb en vooral op de bank en bed gelegen heb. Ik heb ook wel het idee dat ik wat moeier ben dan anders.
 
ik heb de testen van action geprobeerd maar vond ik zelf niet fijn. Ik heb de ovulatie testen nu van de Etos. Al mocht ik zwanger zijn zit ik met een heel nieuw doosje. Zwangerschap test heb ik van de action (maar mocht ie positief zijn koop ik nog een CB.
 
welke testen heb jij gekocht? Hou ze bij op een A4 met de datum en tijd. Kan je altijd terug kijken
 
Ja super slim van je! Ga ik inderdaad doen zover was ik nog niet. Maar goed wanneer begin je met ovulatie testen gebruiken precies?
Super spannend voor jou nu. Ik duim! 
Ik heb ze online gekocht ovulatie testen van Sensitest en ook van cleaurblue al vind ik die wel erg duur. Kruidvat gehad maar daar was het bij mij bijna altijd positief dus die klopte niet echt volgens mij haha! En nu wil ik die ook van action tegelijk uitproberen met de Clearblue dus ben erg benieuwd we zullen zien! 
Wanneer begin jij met testen zwangerschapstest? Voor je Nod of erna? 
Groetjes Demi
 
Hey demi,  
ik ben dag 9 begonnen. Omdat de vorige keer al snel een lichte streep al had op dag 10. Nu trouwens ook op dag 9 al. 
 
Eigenlijk zou ik pas op 1 of 2 december testen, maar ik wil nu al. Misschien toch stiekem ergens tussen volgende week woensdag en volgende week maandag. 
Thanks! Ik ga ook voor jou duimen! Dat je snel zwanger bent.
 
Hi beautygirl!
Oh wat spannend he... Ik kan ook bijna niet meer wachten haha! Lief van je blijf ook duimen voor jou! 
Houden we mekaar op de hoogte?
Groetjes Demi
 
Terug
Bovenaan