Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Goedenavond alweer haha beautygirl! 
Ja mijn menstruatie is sinds 2 dagen gestopt heb tussen de menstruatie een ovulatie test van de action gebruikt die gaf bij dag 6 positief aan. Nu ik niet meer menstrueer begin ik met ovulatie testen wat jij zei allemaal met datums etc. Nu is het streepje nergens te bekennen dat is raar toch?! Misschien moet het nog komen... Of zou ik ook een eisprong kunnen krijgen tussen de menstruatie door? Misschien een hele rare domme vraag haha maar toch het laatste beetje was namelijk bruine afscheiding maar dan ga ik nog niet klussen. 
Hoe gaat het verder met jou??? 
Sorry voor de late reactie las je berichtje echt net pas. 
Groetjes Demi
 
Oh wat fijn dat het gestopt is. Een eisprong tijdens menstruatie kan niet volgens mij. Ik zou nog even door testen. 
Ik heb net een test gedaan en die was negatief! ?Maar ik zig pas op dag 29 en mijn vorige cyclus was 33 dagen. Mocht ik geen menstruatie hebben dan test ik vrijdag of zaterdag weer. 
Alleen vind ik de action testen niet fijn, dus wil ik misschien vandaag andere halen.
 
Ah dat is vreemd toch.. ja dat van mij waren ook ovulatietesten van de action. Heb ook die van clearblue maar daar doe ik iets zuiniger mee vanwege de prijs! Haha 
Oh super spannend zeg! Heb je zwangerschaptesten van de action ook? 
Ik zou inderdaad vrijdag en zaterdag ook nog weer extra testen je weet maar nooit?! 
 
 
 
Ja, die vind ik ook duur. Daarom heb ik eigen merk etos.
Ja, action test vanochtend gebruikt omdat ik die had gekregen van mijn zusje, maar ik heb vanmiddag andere gehaald.(etos eigen merk) Ik baalde dat CB 1 stuk uitverkocht was.

Ik hou je op de hoogte! Spannende tijd voor mij
Hoe gaat het met de ovulatietesten?

 
Oh super zeg! Mij wel oke.. heb last van steken onderin en heb een echo gehad gisteren morgen uitslag ben benieuwd!
Ik zelf de action maar nog geen resultaat positief dus vanavond de senistest weer bestellen denk ik. 
Zijn de ovulatietesten van de Etos prijzig?
Hoe gaat het met jou en testen? 
Groetjes Demi 
 
Oh ik had een heel oh ik had een heel verhaal getikt, is die niet gestuurd! 
Ik denk dat de Etos ovulatie testen €13 euro zijn per pakje. Sensitest zijn ook goed volgens mij. 
Ik kon gisterenavond wel janken! Ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Ik had al een klein beetje oud bloed verloren, maar s avonds kwam er dus een heel heel klein beetje rode afscheiding bij. 
Vandaag al de hele dag een heel klein beetje oud bloed. Dus ik heb nog heel erg hoop. Geen menstruatie klachten niks! Alleen echt enorm vermoeid!  Vrijdag of zaterdag maar testen als er niks gebeurd
 
Oh echt meen je niet?!? Geen innesetelling? Kan ook nog he.. wanneer zou jij ook alweer kunnen testen? Oh spannend zeg!
Ik probeer nu de ovulatietesten van sensitest maar net besteld.. en misschien volgende maand de Etos gebruiken... heb nu nog de action testen maar goed die zijn lekker goedkoop dus vind het niet erg als ik er teveel gebruik haha ik ga ze nu opplakken op een blaadje ook wel handig zal straks wel een foto maken als ik het niet vergeet :) ben benieuwd wat jij erin ziet. 
Groetjes Demi 
 
Terug
Bovenaan