A
Anoniem
Guest
Mijn man is een hartpatient met 2 verschillende aangeboren afwijkingen in zijn hart. Of het erfelijk is en in zijn genen zit, is niet bekent omdat het verder in zijn familie niet voorkomt. Nu is ons aangeraden om een erfelijkheids onderzoek te doen, lijkt me ook best wel verstandig...alleen het duuurt zo verrekte lang. we zitten nu al ruim 4 weken te wachten op een brief van het ziekenhuis, in die brief staat dan de datum wanneer we op consult mogen komen, we belde van de week, en ze vertelde ons doodleuk dat het nog wel een maand kon duren voordat we die brief krijgen, de vraag is dan natuurlijk nog hoelang het gaat duren voordat het daadwerkelijke gesprek gaat plaats vinden. EN als we dan al het gesprek hebben gehad en we moeten de test laten doen, de vraag is dan weer hoelang het duurt vanaf dat consult voor dat we de test kunnen laten doen en dan nog hoelang het duurt voordat ze het gen gevonden hebben en een uitslag hebben....phoeeee!!!!!!!
Iemand anders hier ervaringen en bevindingen over? Ik vind het heel lang om te moeten wachten....alleen al om te kunnen beginnen......ik heb het er ook best moeilijk mee, we hebben nu besloten om er voor te willen gaan, maar ook zoveel mogelijk risico uit te sluiten, willen we toch een test doen. hmmm effe doorbijten nog.....
X mama2be
Iemand anders hier ervaringen en bevindingen over? Ik vind het heel lang om te moeten wachten....alleen al om te kunnen beginnen......ik heb het er ook best moeilijk mee, we hebben nu besloten om er voor te willen gaan, maar ook zoveel mogelijk risico uit te sluiten, willen we toch een test doen. hmmm effe doorbijten nog.....
X mama2be