iemand ervaringen met een erfelijkheidsonderzoek?

Nathalie. Ja, de jongste heeft met 22 maanden herenvliesontsteking en sepsis (bloedvergiftiging) gehad. Meningokokken B, bacterieel. (daar kan je niet tegen ingeent worden)
Zijn gedrag is daarna niet veranderd. Hij was altijd al opvallend anders. Maar we wilden afwachten hoe hij het zou doen op de peuterspeelzaal.
Inmiddels zit hij op en kinderdagcentrum en start hij van de zomer in een schoolvoorbereidende groep.

Sinds november vorig jaar hebben we dan officieel de diagnose Pdd-nos met kenmerken ADHD en ODD en een IQ van 63. Dat duurde ongeveer 1 jaar voordat we zover waren.
Toen het advies gekregen om geneticus onderzoek te laten doen.
Eind november hebben we dan de afspraak op de kinderpoli neurologie.

Dus mijn kinderwens  zal voorlopig niet vervuld worden aangezien we eerst dit traject willen afwachten.

Bij ons in de familie komt wel het bortskanker gen voor maar mijn man wel zich daar nog niet op laten testen. Hij heeft 4 zussen waarvan 2 dat borstkanker gen hebben. Maar dat heeft niks met de Pdd-no te maken.

En hoe is het met klussen Nathalie?

Ik ben benieuwd naar de uitslag mama tibo. Wil je het hier laten weten.
Ik zoek zo af en toe alleen dit draadje op want anders gaan die eierstokken te veel jeuken als ik de rest ga lezen ;).

Zijn er nog meer de erfelijkheidsonderzoek hebben gehad?

gr Nix

Das niet niks allemaal meis. Jullie kunnen dus pas in november terecht?
Waarom duurt dat nog zolang dan? Of heeft dat te maken met de onderzoeken die nog gedaan moeten worden ofzo? Veel succes en kracht gewensd in elk geval.

Hier is de klusweek weer aangebroken. Al moet ik zeggen dat er hier ook heel veel gebeurd in het leventje. Waardoor het er allemaal niet makkelijker van word.
Maar ja we zien wel hoe het gaat lopen. Deze maand ga zowiezo nog hectisch worden
dus ik hoop dat als we klussen de zaadjes sterk genoeg zijn en mijn lichaam sterk genoeg is om maar een zaadje vast te houden, maar ja das maar weer afwachten hè. Heb soms positief gevoel en dan denk ik weer pfff, nee dit gaat niks word. Als ik een kleine zou zijn zou ik nu ook niet in mijn lichaam willen groeien. Stom hè.

Hoe is het met de anderen? Hou je ons een beetje op de hoogte meis?
Als je ff van je af wilt kletsen weet je ons te vinden.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan