iemand ooit zoiets gezien

mijn zoontje heeft erge uitslag in zijn gezicht en op de rest van zijn lichaam sinds vorige week maandag toen begon het nu weten ze niet wat het is en wacht ik om doorgestuurd te worden naar de dermatoloog
groetjes ineke

Ach gossie toch. Arm ventje. Ik hoop toch dat ze er een beetje spoed achter zetten hoor. Ze kunnen hem zo toch niet lang laten rondlopen. Hij zal er vast last van hebben.

Ik heb geen idee wat het is. Hoop voor jullie dat ze er snel achter zijn

Ahhh, wat sneu voor hem.  Ik ben geen dokter natuurlijk, maar zou het geen krentenbaard kunnen zijn? Ik heb het zelf ook ooit gehad (ik werkte toen op een kinderdagverblijf en waarschijnlijk van een van de kinderen opgelopen).

Het was ook rood en erg korsterig, het is overigens erg besmettelijk. Als je het aanraakt en je raakt een ander deel van je lichaam aan, dan komt het daar ook. Mocht die optie niet al genoemd zijn, dan zou ik het in ieder geval wel even doen bij de arts.

Succes ermee en hopen dat het snel over is.

Groetjes Paula

hallo, je schrijft niet of hij er ziek van is, dat hij koorts heeft...
mijn zoontje zag er zo uit toen hij 3 maanden oud was, en dan over zijn hele lichaam, dit bleek zeer heftige waterpokken te zijn, hier is hij toen voor opgenomen. zelf denk ik bij jullie hier niet aan, bij ons dacht de dokter toen eigelijk aan herpes, is daar mischien al aan gedacht, dit is ook een vorm van koorstlippen ect. klinkt dus enger dan het misschien is...
overigens om op de reactie hierboven te reageeren, krentebaard kan gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen, informeer hier dus ook zeker naar bij de huisarts!!!!
verder wens ik jullie, en zeker je zoontje veel sterkte toe, en maar hopen dat het gauw weer over is.
hou je ons op de hoogte?

Krentenbaard of herpes zou volgens mij heel goed kunnen. Is het begonnen met een klein plekje em zo verder uitgebreid? PFFFF ik hoop dat ze er snel achter zijn.

Overigens krentenbaard is niet schadelijk  in je zwangerschap maar kan wel infectiegevaar opleveren bij de bevalling.

hallo,
krentenbaard was ook het eerst dat de dokter dacht maar dat blijkt nu toch niet zo te zijn
ik krijg vandaag bericht van de dermatoloog en houd jullie natuurlijk op de hoogte
krentenbaard is overigens niet gevaarlijk alleen bij de bevalling
waterpokken is het ook niet de huisarts staat gewoon voor een raadsel
hij heeft er geen last van krapt er niet aan eet goed slaapt goed drinkt goed hij is gewoon gezond alleen overal uitslag
jullie horen van me als ik meer weet
groetjes ineke
wel leuk dat jullie met me meedenken

Ach dat arme kereltje. Wat sneu en wat vervelend dat ze niet weten wat het is zeg, balen. Hopelijk komen ze er snel achter wat het is en is het goed te behandelen. Sterkte ermee want dit is niet leuk.

hoi ineke,

ik vind het erg voor die kleine van je maar ik ben ook blij dat hij er totaal geen last van heeft.

ik hoop inderdaad voor je en voor je zoontje dat ze er gauw achter komen wat het is zou het misschien gordelroos kunnen zijn?

groetjes tineke

p.s. heel veel sterkte gewenst

Terug
Bovenaan