iemand ooit zoiets gezien

ik heb zelf ook psoriassis., maar in de winter er altijd meer last van dan de zomer. Zonlicht doet goed...geneest het beter en ook de zonnebank doet wonderen.
En teerzalf kun je voor de jeuk gebruiken, maar vind ik erg stinken ..en daarom gebruik ik paardemelk....is ook als zalf verkrijgbaar....is echt een wondermiddel.
Het is te hopen dat hij het niet over zijn hele lijfje heeft, want ik heb het alleen op mijn hoofd, onder mijn haar. En allen bij een uitbarsting krijg ik het overal, maar dat komt niet vaak voor gelukkig.
Nou fijn dat je in ieder geval weet wat het is.

manon

hey
hij heeft het hellaas wel over het hele lichaam buik benen en armen erg en op de rug bijna niet
heb    nu zalf gekregen van dermatoloog maar gelukkig heeft hij geen jeuk dus dat scheelt enorm
groetjes ineke

Hoi Ineke,

Da's wel vervelend joh! Hopelijk groeit hij er overheen en trekt het in ieder geval in zijn gezicht weer helemaal weg.

Ik ken wel een paar mensen die het hebben, maar die hebben het alleen op armen en benen over het algemeen. Die hebben ook al vanalles geprobeerd, maar echt goed helpt er eigenlijk niets. De middeltjes die manon al noemde werken nog het best.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Ineke,

Jeetje wat ziet het er akelig uit, al ben ik blij dat hij er niet zo veel hinder van heeft. ik kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken. Wat dan duurt twee weken wachten dan lang!
ik hoop dat de uitslag toch wat positiever is, of dat de behandeling in ieder geval werkt. Hou je ons op de hoogte?

Anne

hoi ineke,

jeetje wat erg zeg ik had er zelf nog nooit van gehoord en wist daarom ook niet wat het was ik hoop inderdaad dat hij er over heen groeiten dat het dan ook nooit meer terug komt.

ik wil jouw en de kleine heel veel sucses wensen met de behandeling en de uitslag en dat alles maar in jullie voordeel uit mag pakken.

groetjes tineke

Terug
Bovenaan