Iemand ook 4 mei gestopt met pil?

Ik ben eind maart gestopt, maar ben sinds dien ontzettend onregelmatig en heb allemaal gekke kwaaltjes. Ik zou ook graag mee praten en ervaringen delen als jullie mei-ers het niet erg vinden.?

Hey, ik ben 1 mei gestopt met de pil. Inmiddels een cyclus van 26 en 55 dagen gehad. Hoop dat het snel regelmatiger wordt, zit nu op dag 15. Is jullie cyclus al regelmatig?

[quote quote=10345859]Hey, ik ben 1 mei gestopt met de pil. Inmiddels een cyclus van 26 en 55 dagen gehad. Hoop dat het snel regelmatiger wordt, zit nu op dag 15. Is jullie cyclus al regelmatig?[/quote]
geen regelmatige cylcus nog. Weet dat het even kan duren of niet. Maar het is wel vervelend. 
Heb nu 2 dagen buikpijn al, en wacht op de eisprong of menstruatie. 
Blijft zoeken. Blij te lezen dat er meerdere/veel zijn die ook onregelmatige cyclus hebben.
heb een vriendin die na 1x zwanger was, en die zegt ook steeds, geef het de tijd. Maar dat is voor haar makkelijk praten. Die snapt niet echt hoe ik me daarbij voel natuurlijk 

Helaas net weer ongesteld geworden. Lange cyclus deze keer.  47 dagen. 
Temperatuur vanmorgen nog 36.9. Dus die zal morgen vast wel zakken.
Zodra die zakt wil ik de volgende ronde eens teunisbloemolie gaan proberen. Kijken of dat iets meer regelmaat kan brengen. 
En maar blijven hopen dat het de volgende ronde raak is:)
Hoe gaat het bij jullie? 

[quote quote=10349681]Ik heb 10 mei m’n laatste pil genomen. 4 weken later duidelijk eisprong (bleek achteraf) en 2 weken daarna ongesteld geworden. Sindsdien is het stil ? Mijn partner en ik doen het zonder middelen, want wil graag zwanger worden. Om gek van te worden, denk met elk “raar” gevoel zwanger te zijn haha. Ben nu gewoon elke 2 weken aan het testen (action, dus ga niet gelijk blut). Tot nu toe steeds negatief… Heel irritant ook dat steeds allemaal krampen/opgeblazen gevoel momenten heb, maar niet ongesteld wordt en ook geen positieve test hebt…[/quote]

Ik denk dat je net als ik gewoon echt een onregelmatige cyclus hebt. Helaas. Ik ben daarom begonnen met ovulatietesten en het temperaturen. Testen van 2 besure. Niet duur. Dus niet meteen blut. En temperaturen iedere morgen zelfde tijd voor ik het bed uit stap. Dan kan je duidelijk zien of je een ovulatie hebt gehad. En wanneer die komt. Misschien heb je daar wat aan? :)

[quote quote=10349753] [/quote]
Ga ik inderdaad maar wat meer doen denk ik... Zit inmiddels op dag 61, niet echt meer cyclus te noemen... ? dus we wachten het gewoon weer af en ga ook maar beginnen met dat temperatuur meten. Wanneer doe jij het, direct als je wakker wordt of later?

[quote quote=10349911] Ga ik inderdaad maar wat meer doen denk ik… Zit inmiddels op dag 61, niet echt meer cyclus te noemen… ? dus we wachten het gewoon weer af en ga ook maar beginnen met dat temperatuur meten. Wanneer doe jij het, direct als je wakker wordt of later?[/quote]
Sorry zie je berichtje nu pas. 
Maar om het betrouwbaar te hebben moet je het meteen doen bij het wakker worden. Voordat je op staat of uberhaupt maar iets doet. En op dezelfde tijd. Dan krijg je een duidelijk beeld. 
Ik zit deze cyclus op de 36.5/36.6 graden continu. Een keer stond ik op en dacht ik, shit vergeten  dus nog snel gedaan (binnen minuut na het opstaan) en de temperatuur was toen 36.8.
Om je even een beetje te geven wat een impact dat heeft op de temperatuur.
Ben je inmiddels al weer aan een nieuwe cyclus bezig? 

Hoi allemaal, hoe is het nu met de meeste van jullie? Zie dat sommige reacties wat ouder zijn.
Ik ben ook in mei gestopt met anticonceptie (nuvaring). Wij zijn in juni echt begonnen, en morgen is de 3e ronde!!! Super spannend! Morgen gaan we testen! Hoop het zo. Altijd goede regelmatige cyclus gehad, nog niet begonnen met ovulatie testen.
@liesjeee, WoW wat snel! Wat fijn zeg! 2e ronde al raak als ik het zo lees? Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoeveel je weegt? Ik heb altijd het idee dat dit hele belangrijke factoren zijn.
Iedereen veel succes!!!  

Terug
Bovenaan