Iemand ook 4 mei gestopt met pil?

Ik heb 22 jaar de pil onafgebroken gebruikt. Eind mei gestopt en gelijk zwanger. Het kan blijkbaar dus echt, ook ik dacht ruim een jaar nodig te hebben in eerste instantie. Succes!

Helaas.. Wat een te-leur-stelling!!! Heel veel tranen. Wat had ik dit graag gewild, wat hadden WE dit graag gewild. 
Ik dacht oprecht dat ik de innesteling had gevoeld. Ben benieuwd wanneer de menstruatie start, als goed is vandaag of morgen. 
We gaan maar ovulatie testen bestellen…

[quote quote=10352810] Sorry zie je berichtje nu pas. Maar om het betrouwbaar te hebben moet je het meteen doen bij het wakker worden. Voordat je op staat of uberhaupt maar iets doet. En op dezelfde tijd. Dan krijg je een duidelijk beeld. Ik zit deze cyclus op de 36.5/36.6 graden continu. Een keer stond ik op en dacht ik, shit vergeten dus nog snel gedaan (binnen minuut na het opstaan) en de temperatuur was toen 36.8. Om je even een beetje te geven wat een impact dat heeft op de temperatuur. Ben je inmiddels al weer aan een nieuwe cyclus bezig?[/quote]
Hey, sorry ik zie nu pas jouw berichtje...
Ik dacht kort na mijn berichten een eisprong te merken (afscheiding veranderde etc.). Dus hebben we het gezellig gemaakt, maar helaas. Geen positieve zwangerschapstesten en ook niet ongesteld geworden. Kortom, geen eisprong. Zit inmiddels op dag 105 van de "cyclus"... Geen cyclus meer te noemen dus. Ik ga volgende week naar de huisarts om te kijken of er wellicht wat te zien/ontdekken is. Of dat ik toch echt moet blijven wachten. Maar zo lang niet ongesteld worden is erg vervelend als de wens zo groot is... ;-)
Inmiddels ben ik wel begonnen met het bijhouden van een app/temperaturen etc. Dus wie weet wordt ik daar wat wijzer van, maar tot nu toe gebeurd er niets...
Hoe gaat het inmiddels bij jou?
Liefs!

Terug
Bovenaan