Ik baal van mezelf

Sorry Annemieke, breek weer even in:

Ik kom graag een keer een bakkie doen Esmee en Jenneke, gezellig!

Ellen dus.... bedoel ik

Annemieke de floor is weer yours.... Sorry

Dank jullie wel voor jullie onzettend lieve reacties. Dat doet een mens wel goed hoor!

Annemieke

Nu nog even uitprinten of opslaan op je pc. Kun je het later ook nog eens nalezen!

Oh, en Susan, je bent welkom hoor, hier in Groningen! Maar ik weet niet waar jij woont en of het goed te bereizen is...

Ellen mv Julian

...eventjes aan jullie delen: de beste vriendin van mijn moeder is onlangs overleden. Ze hadden elkaar leren kennen op zwangerschapsgym. Toen ik haar probeerde uit te leggen over dit forum snapte ze het maar amper. Totdat ik refereerde aan haar vriendschap. Ik vind die te vergelijken met die van ons nu. Iets moderner dat wel, haha. Maar het zal mij niet verbazen dat er hier ook vriendschappen voor het leven zijn ontstaan. Ook al is het soms op minder persoonlijke basis, de waarde die ik er aan hecht is enorm!!!

Hey Annemieke,

Ik sluit me helemaal aan bij Phira en Susan. Kom op meid, je bent geweldig. En er is maar 1 persoon die jou uit je dal kan halen en dat ben jij helemaal zelf! Je kunt het meid, kom op. Maak een begin en zet kleine stapjes, je zult zien dat je je al snel beter zult voelen!

Liefs,
mv Tijs

Terug
Bovenaan