Ik begrijp er helemaal niks meer van!..........

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb in dec. 2006 een miskraam gehad (curettage gehad op 13 dec.), en mijn eerste menstruatie kwam op 16 januari. Nu zit ik dus op dag 37 en nog geen RD in zicht. Ik heb wel op dag 22/23 een heel klein beetje rood slijm (geen bloed) verloren.  
De vorige cyclus was dus 34 dagen, precies zoals ik altijd heb gehad.
Ik heb sinds gisteren gevoelige borsten en moet sinds een paar dagen vaker plassen dan normaal.

Vanmorgen heb ik met ochtendurine een kruidvattest gedaan, maar er verscheen maar 1 streepje, hartstikke negatief dus.
Nu dacht ik al dat mijn lichaam waarschijnlijk nog van slag is van de miskraam.
Ik moest net een afspraak maken bij de huisarts voor mijn dochtertje, en dacht: ik leg het even voor bij de assistente.

Ze zegt: ik wil nog wel een test doen voor de zekerheid. Nou ja, kan nooit kwaad, dus ik ben gaan plassen en zei doet de test: positief ??!!  

Onderweg naar huis ben ik toch nog een digitale test van CB gaan halen, want ik vond het maar raar: met de ochtenurine negatief en bij de huisarts vanmiddag positief.
Ik heb net deze test gedaan, en wat denk je: NIET ZWANGER !

Ik snap er nu helemaal niks meer van!  Ben ik nu wel of niet zwanger?

Ik ben maar 2 keer eerder overtijd geweest, en beide keren was ik zwanger. Ik had toen wel elke keer op mijn NOD een positieve test, terwijl ik nu dus een paar dagen overtijd ben.

Heeft er iemand enig idee? Hoop op reacties!

groetjes Jos78

Hoi Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan je niet nog een keer langs HA en het uitleggen en wellicht nog een test doen??
Dan heb je in iedergeval wat zekerheid en anders zou ik morgen ochtned met CB nog eentest doen....

Succes!

Hoi Jacky,

Ik kan inderdaad de HA bellen en het navragen, maar ik vind het erg vervelend om te  moeten zeggen  dat ik thuis toch nog een keer een test heb gedaan, nadat zij een test voor me hebben gedaan die positief was. Komt misschien een beetje vreemd over?
Ik weet het nu ook even niet meer....doe inderdaad morgen nog maar een test, heb er toch nog 2.

groetjes Jos78

Zijn er misschien nog meer mensen die dit gehad hebben?
Ben er benieuwd!

groetjes Jos78

Hoi,

Vanmorgen heb ik weer een digitale test van CB gedaan en weer:
NIET ZWANGER!
Heb net de HA gebeld, en kreeg het antwoordapparaat waarop ze zeiden dat ze vandaag en morgen een studiedag hebben en een andere huisarts waarneemt.
Ik zie het niet zo zitten om naar een vreemde huisarts te gaan, dus ik wacht maar tot maandag. Zaterdag zal ik nog maar een test doen......

Er zijn nog geen RD in aantocht en heb op dit moment ook totaal niet het gevoel dat ze binnenkort zullen komen.

Groetjes Jos78

Dag jos 78

Ik heb geen ervaring met verschillende uitkomsten van testen, maar wel van een cyclus die regelmatig lijkt, maar dan ineens toch anders loopt.
Ik heb bijna altijd bij het temperaturen een ei rond de 20e dag. De ene keer 22 de andere keer 19.
Nu echter zit ik op dag 28 en heb volgens mijn tempkaart nog geen ei gehad. Wel heb ik mijn afscheidingsontwikkeling gevolgd en dan zou ik nu of morgen mijn ei moeten hebben/gehad. en mijn temp zaterdag omhoog moeten gaan (aan de afscheiding te zien van mijn vorige cycli).

Het is dus niet ondenkbaar dat je cyclus toch een keer anders is gaan lopen, zeker omdat je wel afscheiding hebt deze week, dat kan op een laat ei duiden.
Maar ja dan de positieve test bij de ha past niet in dit plaatje, dus dat is dan toch wel gek.
Misschien dan maandag nog ff testen en anders de ha weer bellen

succes

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Ja, wie weet is mijn cyclus ineens heel anders. Alleen heb ik de afscheiding niet deze week gehad maar op dag 23/23 van mijn cyclus. Dat was dus op 6 en 7 februari, nu dus ruim 2 weken geleden. Daarna heb ik helemaal niks meer gehad. En de positieve test van de HA blijft dan natuurlijk vreemd.

groetjes Jos78

hoi Jos

Jeetje meid wat een onzekerheid!!! Je weet nu niet of je blij moet zijn of niet..
Weet je wel\ke test de huisarts heeft gebruikt? Mss is het wel een supersupersupergevoelige.
Je ziet bij mij: dag 11 en positief met kruidvat!!! en die van predictor niet!
Je bent gewend dat je precies op je nod kan testen maar het kan idd een keer helemaal anders zijn!
Bel maandag je huisarts nogmaals en leg het uit. Hij heeft er echt wel begrip voor dat je nogmaals test want WELKE vrouw doet niet meerdere testen??hahahha

xx Puckylief

Terug
Bovenaan