Ik begrijp er helemaal niks meer van!..........

hee jos

Ik lees het verhaal hieronder van mamalina en denk dat jij in dezelfde situatie nu vekeert. Waarom zou je nog een week wachten, in spanning zitten als de test bij de HA wel pos aangaf!!!!! Meid ik zou het wel weten hoor! Bellen morgen!!!
Ik leef werkelijk helemaal met je mee!!!!
Ik had ook dat mijn gevoel id borsten opeens wegwas, ik werd ongi, 8 dagen lang, zat al id starthouding voor de 1e klusdag, deed een ovutest welke pos aangaf en dacht voor de gein ook een zwtest te doen.......zie hier: zwanger! Ik had geen veschijnselen meer!

Ik ben erg benieuwd hoever ik ben, want mijn buik is dehele dag aanwezig en mijn broek wordt al te klein. Morgen weer bloedprikken en dan hoor ik eind van de week of het hcg goed is. Dan die week erna hopelijk een echo. ik lach me echt rot als ik ook al veel verder dan 6 wk zal zijn! Ik, de controlfreak, nu hiervan de touwtjes niet in handen.
Ik ben morgenmiddag ook online en zal met spanning afwachten wat je keuze is geweest!
Succes meid, met wat je besluit!

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Ik ben vanmorgen toch maar met ochtendurine langs de HA geweest, en je zult het niet geloven!: NEGATIEF ! De assistente heeft me toen meteen er tussen geplaatst bij de HA en ik kon na 5 minuten wachten al naar binnen.
Hij had er geen verklaring voor, en adviseerde me om 2 weken af te wachten. Als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik weer terug komen. Inmiddels zit ik dus al op dag 43.
Hij wilde nu nog geen bloed prikken, wel als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben.

Ik ga er nu maar vanuit dat ik NIET zwanger ben, en hoop dat de RD nu snel komen. Dan kunnen we tenminste weer verder. Hier word ik ook niet goed van.

Bij jou is het dus ook spannend deze week. Ik hoop dat alles goed is en je al lekker ver bent. Zijn die eerste 12 weken tenminste snel om, ha ha. Die blijven toch altijd spannend!

Hoe voel je je verder? Ben je misselijk?

Nou, ik hoor het nog wel...

groetjes Jos78

O ja, ook voor het rode slijmverlies op dag 22 en 23 had de HA geen verklaring.

Hoi Jos

Nou zeg ik geloof mijn oren niet!!! Negatief, hoe kan dat nou? Gaf hij geen verklaring dan voor de positieve test???
Moet je nog weer 2 wk wachten..waarom zo lang? Ik lees vaak van meiden hier dat die erg snel mogen bloedprikken...
Ik hoop zo dat het idd snel uit komt: ongi of zwanger...die onzekerheid is het ergste.

Ik heb verders geen klachten. Heb vandaag de uitslag gehad dat ik me officieel zwanger mag noemen!!!!! Ik mag morgen bellen voor een afspraak met de gyn voor een termijnecho. De ha vond de bloedingen nog raar.
Ikhoop dat ik snel terecht kan en het hartje kan zien kloppen dan pas ben ik gerustgesteld.
Ik houd je op de hoogte meid! En ik volg je hoor!

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Geweldig nieuws voor jou! Nogmaals hartelijk gefeliciteerd!

De huisarts had er inderdaad geen verklaring voor en gooit het op de miskraam van december. Hij zegt dat mijn hormonen op hol geslagen zijn?, en dat mijn lichaam nog van slag is door de miskraam. Hij verwacht niet dat ik toch zwanger zal zijn aangezien de test van dinsdag negatief was (en die van mij ook allemaal). Daarom wil hij nog wachten met bloedprikken. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, en voel ook totaal niks aankomen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen meer heb (geen gevoelige borsten meer en hoef ook niet meer vaak te plassen).

Dacht zelf nog aan een vroege miskraam (omdat ik toch 1x een positieve test heb gehad), maar dat kan volgens hem niet omdat ik totaal geen bloedverlies heb. Bij een vroege miskraam weet je net dat je zwanger bent, en vervolgens wordt je toch ongesteld. Zo zei de HA het tenminste.

Ik probeer nog maar af te wachten, maar als ik het niet meer vol kan houden, maak ik  gewoon weer een afspraak.

Weet je al wanneer je voor de echo mag? Spannend!

groetjes Jos78

he jos

nou afwachten dan maar he!!!

Ik krijg morgen de bloeduitslag van de tweede test en mag di al voor een echo!
Ik hoop dat ze dan het goed kunnen zien en een hartactie kunnen zien!!! Dan pas ben ik gerustgesteld en schreeuw ik het van de daken!

Laat maar weten als je meer weet!

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Hoe was de uitslag van de bloedtest?
Dus overmorgen krijg je de echo, spannend!

Hier is nog alles hetzelfde, nog steeds geen RD! Ik zit inmiddels dus op dag 48.

groetjes Jos78

Hoi hoi,

Ik ben net wakker geworden, en het is niet te geloven! De RD  zijn gekomen!
Ik heb het totaal niet gevoeld. Normaal heb ik zo'n 2 dagen voor mijn menstruatie al een zeurende buikpijn, maar nu helemaal niks.

Nu maar afwachten hoe het komende maand zal gaan, ik heb nu natuurlijk geen idee wanneer mijn eisprong zal gaan plaatsvinden. We "klussen" maar gewoon wanneer we daar zin in hebben en we zien het dan wel.

groetjes Jos78

Terug
Bovenaan