ik ben 22 en wil graag kinderen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 22 jaar en wij willen graag aan kinderen gaan beginnen veel mensen vinden het te jong dus eigenlijk zoek ik meerdere jonge meiden die in het zelfde schuitje zitten...

wij willen in januari met de pil gaan stoppen  en het dan eerst nog 2 maanden met condoom doen ik heb al vaker gehoord dat als je in de eerste 2 maanden zwanger word de kans op een tweeling nog groter is en het komt ook nog eens heel veel in allebei onze families voor dus het zekere voor het onzekere  

nu heb ik wel minimaal een half jaar uitgetrokken om zwanger te worden als het eerder is is het heerlijk maar dan valt het niet heel heel heel erg tegen ( hoop ik )

liefs

hoi marjootje

ben zelf 25 en hoor het ook vaak genoeg dat de mensen me nog jong vinden om aan kinderen te gaan beginnen.
heb zelf altijd de wens gehad om jong kinderen te krijgen,liefst begin 20,maar   de omstandigheden waren toen niet allemaal goed.
nu ben ik sinds september getrouwd en zijn we nu bezig met ronde 2 voor ons eerste kindje.
was wel al in februari gestopt met de pil,maar ivm de trouwerij hebben we het nog even verschoven
als jij er klaar voor bent,moet je je echt niks aantrekken van de mening van anderen.
leeftijd doet er niet toe,zolang je je kind maar wat te bieden hebt.
en dan staat liefde toch op de eerste plek

hay sweetie

leuk dat je reageerd
ja sinds ik mijn vriend heb leren kennen heb ik de kriebels gekregen wij zijn nu 3 jaar samen
waarvan wij er 2 samen wonen
hij vind het eerlijk gezegd nogal spannend eerst zouden wij dit jaar november stoppen en op het laatste moment heeft hij het toch weer verschoven eigenlijk had hij zoiets we wachten nog een paar jaar maar sinds we een puppy hebben die helemaal verzot is op kinderen is ie toch om
hij loopt nu te glunderen als hij kinderen op straat ziet echt heel schattig

liefs

Heyy, ik ben 21 jaar.. getrouwd, we hebben een huis,
goed inkomen en ook wij zouden dolgraag een kindje willen.
Veel mensen zullen ons misschien ook te jong vinden maar
wij vinden dat er geen leeftijd voor staat.
Het verschilt gewoon per mens en stel.
Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil, en helaas nog niet zwanger.
Maar we hebben geen haast, hoewel we het wel heel graag willen.
We wachten het gewoon af.. meer kunnen we niet doen.

Hoi Marjootje,

Mijn vriend is 25 en ik ben 22. Wij zijn nu inmiddels al 1 jaar en 8 maanden bezig voor ons eerste wondertje. Wij willen ook graag jong kinderen maar het wil alleen niet echt lukken. Je moet je er niks van aan trekken van  wat andere zeggen gewoon doen wat voor jullie goed voelt dus als jullie een kindje willen ga ervoor! Dat hebben wij ook gewoon want ik weet van mijn ouders dat ze echt nog geen opa en oma willen worden. maar we doen het lekker toch . Alleen de natuur werkt niet echt meer helaas.

Groetjes Bontrie en veel sterkte met zwanger worden.

hey meiden wat vervelend dat het nog niet lukt bij allebei
dat is ook wel een angst puntje van mij maar je kunt inderdaad niks doen alleen afwachten
ik ben nog niet getrouwd maar dat hoeft voor ons allebei ook nog niet
ja ook vrienden van ons kunnen heel lullig tegen mijn vriend doen als ze het over kinderen hebben
zeggen ze tegen hem je gaat toch zeker niet aan kinderen beginnen dan kan je nooit meer naar de kroeg
en leuke dingen doen... zo flauw maar t maakt hem aan het twijfelen
ik weet zeker   als ik zwanger ben dat ie dolgelukkig is

ja mijn vader zegt ook dat ie nog geen opa wil worden

mijn vriend is ook 25 ik vind het een leuke leeftijd om te beginnen

zo dat is fijn om te lezen. ik ben 21 en wij zijn deze maand gestopt met de pil om er in januari helemaal voor te gaan. ik ben ook wel eens bang voor reacties maar dat zie ik dan wel weer. het belangrijkste is idd dat je er samen achterstaat.. ik ben er alleen wel heel erg mee bezig en ben dan bang dat het tegen valt.. maar we zullen zien.

ben in elk geval heel blij dat ik niet de enige ben die zo jong moeder wil worden..

meiden allemaal veel succes

xxx

hallo
ik ben in september 22 geworden en ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje, wij wilden ook erg graag al kinderen, we wonen al bijna twee jaar samen.ik ben eind augustus gestopt en ben dus al in de tweede ronde zwanger geraakt.wij hebben helemaal geen reacties van iemand gehad die zei dat we te jong zijn.je voelt zelf wel aan wanneer je er klaar voor bent en als jullie het allbei graag willen waarom dan niet??veel succes met zwanger worden!!!
groetjes marlies

Terug
Bovenaan