ik ben 22 en wil graag kinderen

ja ik zit nu al op een roze wolk als ik eraan denk dat het zover is... krijg kriebels in mijn buik bij het idee

wij hebben ook een hond en best een grote maar wel een hele lieve en ook daar ben ik benieuwd naar hoe dat gaat en de namen hebben we al verzonnen oh erg he
maar zo leuk om er over na te denken....

oh spannend joh en dan moet je ook nog tot morgen wachten bah
werken er bekenden in de winkel dat je m niet wil halen???

bij ons is er een klein drogistje en die man weet wie je bent (ach een dorp he whaha)
maar toch laat ik me niet door hem weerhouden

leuk zo met je te spreken

liefs en heel veel succes

Ja ik zit ook al helemaal op een roze wolk... Wat leuk dat jullie de namen ook al weten zeg!! Ik ben daar ook al wel mee bezig, maar mijn vriend is een nuchere Groninger... alles op zijn tijd!

Leuk te horen dat jullie ook en hond hebben. Wij hebben er dus twee, 1 is hele makkelijke hond, kun je echt overal mee naar toe nemen, maar die andere hond is bang voor alles en dus niet zo gemakkelijk. Ik hoop dat het straks goed zal gaan en ook met uitlaten enzo... als ik alleen ben, de honden moeten wel 3 a 4 keer dag uitgelaten worden, ook als het regent en ik wil dan niet de kleine alleen thuis laten als ik een normale ronde met ze ga lopen.

Het is inderdaad balen dat hij vandaag geen test kan halen, maar ja niks aan te doen, nu maar hopen dat het morgen wel kan, maar dat weten we morgen pas. Ik woon ook in een dorp en ik ken teveel mensen hier.... en wil liever niet dat iedereen het weet :)

Waarom hebben jullie er voor gekozen om in januari te stoppen??

Liefs mij

mijn vriend vind het allemaal nogal spannend en wist eigenlijk niet of hij er wel aan toe was dus heb ik hem laten kiezen   wanneer hij wilde stoppen een maand of 2 geleden en hij koos januari ik kon natuurlijk moeilijk zeggen dat ik het daar niet mee eens was ben al lang blij dat ie niet zei over 2 jaar ofzo maar wachten duurt enorm lang

onze hond is ook nog pup (4,5 maand) dus hebben we ook nog even om hem goed op te voeden maar hij is wel helemaal weg van kinderen echt super leuk!!!

nou sterkte morgen ik hoor van je!!

Hoi hoi,

Net een heel verhaal geschreven en nu plaats hij hem op 1 of andere manier niet op het forum... Dus ga ik maar opnieuw beginnen en hopen dat het zo wel doet.

Ik zou ook eigenlijk pas eind van het jaar stoppen, maar ben toch al half september gestopt. Mijn pil was toen op en toen besloten we om er gewoon maar voor te gaan. Maar ik snap het wel goed van jou, dat je allang blij bent dat hij niet 2 jaar zei. Ik wou het ook wel eerder hoor, maar we zijn onlangs verhuisd naar een koopwoning en mijn vriend wou dit eerst een beetje op orde hebben (wat niet echt gelukt is, want er moet nog veel gebeuren ;-) )

Ik was net ook wat andere onderwerpen aan het lezen en nu las ik dat het heel normaal is dat je menstruatie zolang uit blijft :-(   Maar het rare is dat de vorige 2 keer wel normaal waren. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik met zulke dingen ook niet echt bezig ben, het komt wanneer het komt. Ik ben bij de dokter geweest en hij zegt dat het gemiddeld een jaar duurt. En hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het vaak duurt. Ik las zelfs in de flair dat iemand ging tempen  om  te kijken wanneer ze moesten  sexen en na die tijd een uur met haar benen om  hoog ging liggen, want dat was beter voor het zaad. Nou daar ben ik te nuchter voor....

Waar in Nederland woon jij ergens? Ben ik wel benieuwd naar. En wat voor werk je en blijf je ook werken als de kleine geboren is of heb je daar nog niet over na gedacht?

Ik hoop trouwens dat mijn vriend morgen een test kan gaan halen, want dan zijn we uit de onzekerheid. Ben er nu namelijk wel veel mee bezig en heb er zelfs vannacht al over gedroomd.....

Liefs mij

hai,
Ik ben 21 en op dit moment ruim 8 weken zwanger van ons eerste kindje.
Een paar maanden terug liep ik met dezelfde vraag als jij, en dit is het resultaat hihi
Het was in de 2de ronde raak, dus wel snel.
Nu ik zwanger ben maakt het mij echt niets meer uit wat anderen er eventueel van gaan denken/zeggen!
Ik zelf vind tussen de 20-25 een hele mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen als je alles op orde hebt. Waarom zou je wachten?
Wat ik wel jammer vind is dat mensen zo laat pas kinderen krijgen, dan kan er wel 20 jaar tussen mij en andere moeders zitten. Ik zou zeggen; lekker doen!!
Groetjes dong

Age aint nothing but a number!!!
Ik ben zelf 26 en hoor soms ook van mensen dat ze dat te jong vinden! Helaas zit het bij mij tot nu toe niet zo mee en daarom ben ik soms ook erg blij dat ik niet nog langer heb gewacht!

Als je gevoel zegt dat je er klaar voor bent en je leven is verder op orde dan ben je er klaar voor. Jij bent degene die je kindje gaat opvoeden en alle liefde gaat geven die het nodig heeft en of je nu 20 bent of 30 heeft daar verder niets mee te maken!
Ga ervoor!!

Liefs,
Claudine

hoi,

ikzelf ben 20, bijna 21 en ben ook sinds twee maanden gestopt met de pil. en proberen om zwanger te worden. ik dacht dat het deze maand gelukt was, voelde me anders, maar vandaag toch ongesteld geworden. vind het wel jammer.
ik trek me er ook niks van aan. ik wil ook heel graag jong moeder worden. er het volste van genieten. en bovendien ben je dan ook nog geen 70, normaal gezien, als je oma wordt en kan je daar ook nog volop van genieten. mijn moeder heeft op haar 41 nog een dochter gekregen. is 14 jaar jonger als mij.

weet er iemand hoelang het gemiddeld duurt voor iemand zwanger is. ik las ergens dat maar 30% binnen de drie maanden zwanger wordt

we gaan nu voor de volgende ronde, hopen dat die beter lukt, en anders oefenen we er gewoon toch nog een beetje op los, ook  leuk!

Hoi hoi,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik wil even heel graag reageren op jou stukje.
Ik ben nu 24 maar ik was 21 dat mijn zoontje geboren werd. Een jonge moeder dus. Vaak heb ik de vraag gekregen of het wel gepland was en ja het was gepland. Helaas is mijn relatie met de vader van mijn zoontje stukgelopen en dan vraagt iedereen: Heb je nu niet spijt dat je zo snel en jong al aan kinderen bent begonnen? En ik kan alleen maar zeggen NEE. Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn en ik zou dat ook echt niet willen en kunnen missen. Mijn huidige vriend en ik (we wonen ondertussen al weer een jaar samen) willen binnenkort graag aan een tweede beginnen, spannend! Ik hoop dat ik me binnenkort 'echt' bij het forum kan voegen als we er voor gaan. Maar ik akn alleen maar zeggen meiden ga ervoor want jong moeder worden is zoooo leuk! (Oke soms heel druk en vermoeiend maar dat hoort erbij en trouwens dat heb je ook als je 31 en je hebt een barrel van 2,5!)
Groetjes Loth

Terug
Bovenaan