ik ben 22 en wil graag kinderen

He meiden!

Ik ben 23 en mijn vriend ook, we zijn nu in ronde 5 bezig om zwanger te worden.
Niet veel mensen in onze omgeving weten dat we er mee bezig zijn, maar denk wel dat er wat negatieve reacties gaan komen als het zo ver is.
Maar ik denk maar... je bent er klaar voor of niet! En ik ben er toevallig wel klaar voor!
Meiden veel succes met zwangerworden!!

Groetjes Jacqy

hey marlies gefeliciteerd

en wat fijn dat het ook al zo snel is gebeurd dat is toch anders als de meeste verhalen die je hoord!!!
super geniet van je tijd ik kan niet wachten tot het zo ver is....

hallo allemaal,
Ik ben Nancy ik ben 23 jaar en heb een dochtertje Fenna  van 4 maanden, Inmiddels zijn we bezig voor nummer 2 want we willen ze het liefst zo snel mogelijk achter elkaar zodat ze veel aan elkaar hebben. Wij hebben (op een enkele na) alleen maar positieve reacties gekregen. Wij wilden vroeg kinderen, maar mijn zwangerschap was niet gepland. Ik blijf erbij dat het zo heeft moeten zijn want de dag na de geboorte van Fenna is mijn moeder overleden. Ze heeft maar 1 dag van haar klein dochter kunnen genieten.
Ik zou me er ook niks van aantrekken wat anderen zeggen. Je kind heeft wel atijd een jonge moeder, mijn moeder was 22 toen ik geboren werd en het  is altijd fijn geweest om een jonge moeder te hebben.
Ik wens jullie heel veel sucses met het zwanger worden.
Liefs van Nancy (mamma van Fenna 26-07-2007)

Heej Marjootje,
ik ben 22 en in september gestopt met de pil.
We zijn nu dus met ronde 3 bezig voor ons eerste kindje.
Mijn vriend en ik zijn net een jaar bij elkaar, maar het voelt helemaal goed dus we gaan ervoor. Mijn vriend is trouwens 35, dus die was er al klaar voor en ik wilde altijd al jong kinderen. En eigenlijk vind ik 22 helemaal niet zo jong. Als je er aan toe bent vind ik niet dat je het uit moet stellen om de reactie van je omgeving te vermijden, als jij maar gelukkig bent!! Succes meid!
Liefs Linda..

Hallo allemaal,

Ook ik ben 22 en ben sinds 14 september (de verjaardag van mijn vriend) gestopt met de pil. Ik krijg gelukkig alleen maar positieve reacties, de meeste vriendinnen van mij zijn ook  al een stuk ouder en een aantal hebben al kinderen of zijn ook bezig. Ik kan me goed voorstellen dat het zeer doet als mensen commentaar hebben op jong zwanger worden. Maar toen mijn moeder net zo oud was als ik had ze er al 1 van 2 jaar lopen. Tegenwoordig wordt er verwacht dat je een goede opleiding hebt en carriere maakt. En kinderen?? Die komen later wel, met alle gevolgen van dien. Ik ken iemand die 25 is en in september van de 3de is bevallen, prachtig om te zien!!

Vertellen jullie aan veel mensen dat je er mee bezig bent? Bij ons weten alleen mijn ouders en een paar vriendinnen het... Voor de rest houden wij het nog even voor ons zelf. Anders krijg je ook telkens.... En ben je al zwanger?

Eigenlijk moest ik afgelopen week ongesteld worden, maar ben het nog steeds niet. Mijn vriend gaat als het lukt vandaag een test halen en nu maar hopen dat het zo is. Heb er vannacht zelfs al over gedroomd.... Maar als het niet zo is, dan wachten we geduldig af.

Heel veel succes allemaal met zwanger worden.

Liefs van Kruimel

hey kruimel

wat spannend zeg laat je het wel weten!!!!
nee ik heb het 1 vriendin verteld en mijn vriend heeft het aan 1 vriend verteld van wie wij zeker weten dat hun het hun partners ook niet vertellen maar ik zou inderdaad die en ben je al zwanger vragen niet willen als het niet lukt moet je ook iedere keer weer die vraag beantwoorden!!!!!
ook onze ouders weten het niet dat willen we als een verrassing houden

ik vind het super dat er zoveel jonge meiden mee bezg zijn ik begon al bijna te twijfelen ben ik echt niet te jong????

en ik weet het als wij het graag willen dan kan de rest z'n mond snoeren dat ze ons te jong vinden maar toch komt het af en toe lullig over!!!!

liefs mij

Hoi hoi,

Had net mijn vriend aan de telefoon en het lukt hem niet om vandaag een test te kopen, hij is namelijk niet voor zessen thuis.... soms best onhandig een vrachtwagenchauffeur als vriend, dus nu maar hopen dat het hem morgen wel lukt. Ik wil hem namelijk liever niet zelf kopen en via internet bestellen vind ik ook niet alles.

Denk jij er ook al over na hoe het gaat als de kleine er eenmaal is? Mijn vriend is namelijk erg onregelmatig thuis, soms elke avond, soms een hele week niet en we hebben ook nog 2 honden en 2 katten en ik heb ook mijn werk... Al dat soort dingen. En vind het echt super spannend!!

Ik vind het leuk om ervaringen met je te delen en als ik een test heb gedaan dan laat ik het je zeker weten!

Liefs mij

Ik wou nog even zeggen dat JOU gevoel het belangrijkste is en als jou gevoel zegt dat het oke is, dan kunnen andere mensen zoveel zeggen.... Al is dat natuurlijk niet altijd makkelijk!!

Liefs mij

Terug
Bovenaan