Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

He Ann

Als ik het zo hoor is er bij jou thuis een  typische man en vrouw discussie....

Die mannen kiezen voor de praktische zaken en de vrouwen gaan voor het gevoel.
Dat is hier (en volgens mij in veel huishoudens) niet anders hoor!!!

Ik heb zo vaak moeten zeggen toen die van mij weer begon over hoe moet dat nu LATER...op zijn hart gedrukt dat  mijn man moet kijken naar zijn gevoel. Wil hij graag nog een kindje of niet.  Soms moet je gewoon je prioriteiten stellen.
Gelukkig heeft die van mij dat gedaan, diep in zijn hart wilde hij nog een kindje. Hij is gewoon soms bang voor allerlei praktische zaken waar wij vrouwen pas al tweede over nadenken...

Succes Ann!!
x AnneRobe

Hoi Hoi

Ann jammer dat je niet voor een 3e gaat. Misschien niet nu maar later zeg nooit nooit!!!!!.

Natasja leuk dus jij zit nu op het spanningswachtbankje. Nou ik ben heel benieuwd.

Annerobe ja we treffen elkaar op 2 plaatsen he haha. Maar wel net zo gezellie.

Meiden succes he.

Liefs Sharine

Hoi allemaal...

Annerobe, jij dan ook nog van harte

Mijn man had ivm de vorige zwangerschap al een slaapkamer gemaakt
op zolder, daar gaat onze oudste slapen.
Helaas mocht het niet zo zijn.....
Heb goeie hoop voor deze maand!!!!!
Wel spannend hoor!!!
Mannen denken idd praktisch en vrouwen gaan voor het gevoel.
De meeste verklaren ons ook voor gek dat we nog graag een 3de willen!
De meeste rotte opmerking op de miskraam bij ons was wel, ooooo
nou ga toch niet meer voor een 3de?
Het heeft het gevoel juist alleen maar sterker gemaakt!

Nou morgen meer.......
doei doei Natasja

Hoi!
Ik ben 30 en ook wij (manlief en ik) hopen op een derde. Twee jongens "hebben" we al en we hopen nu heel hard op een derde kindje. De oudste wordt in de herfst 4 en de jongste is nu  15 mnd.
Mijn NOD is 14 juni, afwachten maar. Het is pas de eerste ronde. De vorige twee keren duurde het 3/4 jaar en een jaar voor het zover was, ben benieuwd naar hoe het nu zal gaan.

groetjes!

belachtelijk he Natasja hoe sommige mensen reageren!!!
Dat snap je gewoon niet.

Zo vinden mijn schoonouders en schoonzusje het spelen met de natuur als je voor de derde gaat.  maargoed zo'n reactie na een miskraam is helemaal vreemd natuurlijk. Zo zei pas iemand tegen mij: en als het dan geen meisje wordt vind je het dan ook nog leuk????????????? Huh....

Maar goed als het deze maand raak zou zijn dan vertellen we het de familie pas na onze vakantie....(we zijn de hele maand juli weg) lekker uitstel.
Ik weet wel zeker dat ze het dan helemaal leuk vinden hoor, hun kleinzonen zijn echt alles voor ze dus dat komt wel goed! Mijn ouders hebebn zelf ook drie kinderen en vinden het gelukkig wel helemaal super dat ik (denken hun) over een tijdje voor de derde ga...haha wij weten wel beter!!

Maar goed, ik  wil  ook niet dat mijn zoontje het al eerder dan de veilige zone hoort.
Ik wil dat echt pas na 12 weken doen (als ik het voor elkaar krijg om het voor me te houden hoor, hihi)

Doegg
xx AnneRobe

Hoi allemaal....

Wens voor 3 , we kunnen elkaar de hand geven ik moet ook 14 juni ongie
worden.

Ja mensen kunnen heel lullig reageren!
Wij hadden het onze oudste wel verteld(hij is nogal ruw)
Hij was erg vertrietig dat het niet kwam.
Heb hem verteld dat het babytje ziek was en niet kon groeien
in mama's buik.

Moeilijk hoor.

Mijn oudste is ziek....heeft koorts en buikpijn en zo;n nare blafhoest.
Sneu want hij zou vandaag trakteren op de psz.
lijkt me niet zo slim om dat door te laten gaan.
Morgen komen de opa's en oma's om zijn verjaardag
te vieren. Hoop dat het dan beter gaat!

Groetjesssssssssssss  

Natasje idd lullig hoe mensen kunnen reageren. Ik had het ook hoor na mijn bbz en miskraam. Je hoort of ziet ze denken van nou je hebt er toch 2 en dan ook nog een jongen en een meisje wat wil je nog meer. Ik vond het toen ook confronterend hoor?. Maar goed ik reageer al niet meer op zulke antwoorden. Je hebt een wens of niet en daar mag een ander niet op beoordelen.

Hier heb ik vandaag mijn eisprong. Jeetje wat doet dat zeer zeg pfffffff. Pijn onderin de rug en buik en zitten is ook al niet zo fijn haha.

Liefs sharine

Terug
Bovenaan