Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

OOww en Natasja beterschap met je zoontje. Jeetje longontsteking arme stakker en nu ook nog dat hij zou trakteren. Hoop dat hij snel weer beter is.

Liefs Sharine

Joh longontsteking.....wat sneu!!!!
Was hij daar dan niet heel ziek van??
Sterkte....zo kom je je wacht uurtjes wel door.

Maar goed  Sharine jij kan aan de slag vandaag. Ik ook denk ik....ik doe geen testjes maar voel het aan mijn onderbuik en rug en zie het (sorry voor het onderwerp) in mijn slipje zeg maar...hihi

Vanavond een bruiloft, morgen naar t concert van K3 in Eindhoven met de oudste en morgenavond weer een bruiloft.....Love is in the air zullen we maar zeggen!!
 Maar goed mijn andere twee zijn ook verwekt op een fles wij dus wie weet haha!!

Succes weer iedereen en Natasja heel veel beterschap met je zoontje!!

x AnneRobe

Hee hallo,

Dames aan de klus.....zet m op!!!
Maak er wat van!!!

Annerobe, druk weekend voor de boeg.
Leuk zeg een concert van k3, dat lijkt me leuk om een keer
mee te maken.

Julian(mijn oudste) heeft vannacht goed geslapen.
Is wel een paar x wakker geweest, maar dan moest de lamp
aan of hij wou wat drinken of naar de w.c.
Hij heeft vannacht niet meer gehoest.
Ik hoop dat als hij straks wakker wordt hij al een beetje beter is.
We vieren vandaag zijn verjaardag voor familie.

Om de antibiotica bij hem naar binnen te krijgen is wel een drama
trouwens.....dat ze dat niet in zetpil vorm maken.
De eerste x heb ik het door de vla gedaan en dat ging wel goed.
Maar de 2de x had hij dat door, heb het toen door de ranja gedaan
maar je blijft het proeven.
Iemand nog tips???????

Iedereen fijne dag vandaag!!!!!

Gr. Natasja

he Natasja!!!

Mijn oudste heet ook Julian

We hadden nog meer gemeen dan we al dachten!!

x AnneRobe

Hallo allemaal,

Wij zijn ook al even bezig voor nr 3.
Ik ben 34 en heb een dochter van net 4 en een zoontje van 2.
Wij zijn inmiddels alweer 9 maanden bezig, het wil dus niet zo lukken.
We lassen nu even een maandje of 2 pauze in (iv, examen voor mijn opleiding), maar daarna gaan we er weer voor.

Mijn omgeving weet niet dat we al bezig zijn. Die denken allleen dat wij er nog over moeten nadenken.
We willen ze verassen

Succes allemaal!

Groetjes Suus

Hoi Hoi

Natasja fijn dat je zoontje de nacht goed heeft doorgeslapen en hoop dat hij snel opknapt. Ja moeilijk geven he als hij het waar ook door nog dat proeft. Ik weet wel toen mijn zoontje het moest vanwege longontsteking dat hij het gelukkig wel goed wou innemen en bij mijn dochter deed ik het door de fles. Sorry meid ik zou anders ook geen oplossing weten. Succes.

Suusie welkom meid. Ja zolang de omgeving niet weet wanneer jullie voor een 3e gaan blijft het een verrassing anders blijven ze er op wachten he. Dan is het nieuws ook niet zo leuk meer om te vertellen.

Annerobe en   heb je je ei al gehad????

Nou ik weet niet zeker of ik hem gisteren had of nu voel nog steeds zo'n apart gevoel in de rug. Maar goed we hebben gisteravond nog geklust dus dat maakt dan niet zoveel uit.

Liefs Sharine

Hoi Sharine

Ik heb een vermoeden ergens in dit weekend dus zolang we het om de twee dagen doen zal t wel goed komen denk ik....net als bij jou.
Maar goed gisteren ging het niet meer hoor na al die wijn.....was een beetje zatjes! Donderdagochtend waren we ook al actief dus er zat gelukkig geen druk achter...lijkt me echt zwaar als het niet zou lukken en het gewoon moetjes worden.

Maar goed dat hebben we vanmorgen weer goed gemaakt dus !

K3 was geweldig!!! Heb echt super genoten.

Iedereen  ook weer succes dit weekend.Natasja geef die kleine Juul maar een dikke kus van mij

Ik heb vanavond nog een bruiloft te gaan, dit keer maar zonder wijntjes denk ik!

x AnneRobe

hallo
ik wordt dit jaar 31 (december) en ben nu 18 weken zwanger van de derde. ik heb uit mijn eerdere huwelijk twee dochters van 9 en 7 jaar en ben mei dit jaar opnieuw getrouwd en vew\rwacht dus nu de derde. ook hier is dat de laatste wordt meteen gestereliseerd. mijn twee oudste dochters slapen tijdelijk  samen op een kamer omdat we de zolder nog moeten verbouwen tot vierde slaapkamer  en de baby krijgt een iegen kamertje.

Terug
Bovenaan