ik ben boos...mag ik even zeuren?....HELP!!!

A

Anoniem

Guest
ik ben sinds mei weer aan het werk na mijn zwangerschapsverlof!

eerst paste mijn schoonmoeder op mijn dochter, maar omddat ik erg flexibel moet zijn naar mijn werk en zij ook nog werkt en de verstandshoudingen tussen mij en mijn schoonmoeder niet goed waren hebben wij in juli een andere oppas gevonden die erg flexibel was.

nou hartstikke mooi!

in augustes hadden we drie weken vakantie dus hoefde ze verder niet op te passen! al met al heeft ze misschien nog maar zo'n 6 a 7 keer opgepast. en ze beviel hartstikke goed. krijg ik vanavond een mailtje dat ze ander werk heeft en ons in de steek laat!!

ben nu erg verdrietig!
het is natuurlijk mooi voor haar. maar goed je kunt niet een oppas baantje aangaan om vervolgens dan weer op te stappen. wij waren afhankelijk van haar.

wat nu? nu moet mijn dochter weer terug naar mijn schoonmoeder...moet ik weer stervens vroeg de deur uit, moet ik weer met mijn dochter slepen terwijl die daar zo slecht tegen kan.
ze is ontzettend eenkennig, al vanaf haar 10e week. zolang mensen hier thuis komen is het goed. maar in een ander huis is het brullen. dus het wordt weer brullen voor mijn dochter!
en dan loopt mijn contract ook nog af in oktober en nu ben ik weer niet flexibel!!!!

gatsie gatsie gatsie gatsie!!!

ik baal zo, ik kan het wel uitschreeuwen!!
ik zit de laatste tijd in een depressie, echt niet leuk. en dat is de schuld van mijn schoonmoeder en nou moet ik haar weer op mijn dochter laten passen!!!!

oh wat vind ik dat erg!!!

sorry voor mijn warrige verhaal, maar het is ook een enorme bende in mijn hoofd!!!
zucht! wat moet ik nou doen!

ik vind het ook zo lullig dat het via de mail ging!!!
vanmorgen had ze nog hele verhalen tegen mij dat ze ons niet op zou geven en s''middags krijg ik een mail dat ze ons laat vallen!!!!
ja het is mooi voor haar, maar wij komen mooi in de problemen nou!!!!

wat een bende!!!

ik hou maar op...want ik kan niet meer stoppen met schrijven!
ik ga even weer verdrietig op de bank liggen!!!

Wilma mama van Jasmijn 7 maanden!

Tuurlijk mag dat!!

Heh gatsie, wat een gedoe! Erg flauw dat ze zoiets via de mail doet.
Als je Jasmijn echt liever niet naar je schoonmoeder brengt, is het dan geen idee om eens te kijken naar een gastouder? Dan moet je haar ook wel wegbrengen, maar misschien heb je dan iemand naar je zin?! Dat kost natuurlijk ook wel weer wat, maar het viel mij erg mee toen ik daarnaar keek.

Heel veel sterkte en succes ermee! En een avondje boos op de bank liggen kan helemaal geen kwaad!

Groetjes Wendy

Ik dacht eigenlijk ook meteen aan een gastouder! (wou dat ik dat eerder bedacht had). Sterkte meis, laat je niet op je kop zitten. Morgen vrolijk en gezond weer op, hoor!

wat ontzettend vervelend voor je, beetje lullig vind ik het wel dat ze dat via de mail laat weten.......snap dat je boos en verdrietig bent. Had je het zo goed geregeld en dan zoiets. Sterkte meid, en ik hoop dat je snel een goeie oplossing vind

Groetjes Monique

Jeetje wat vervelnd voor jullie! Ik kan helemaal snappen dat je erg teleurgesteld bent in de oppas. En hou maar op over schoonmoeders, hier is het ook verschrikkelijk!!!
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer een andere oplossing vindt.

liefs, Nathalie mv Janine 3 3 2007

Oh wat een vervelende situatie voor je zeg...kan me helemaal voorstellen dat je van slag bent...

Bah...en dan ook nog eens via de mail, dat is pas echt erg

groetjes Yvonne

Hoi Wilma,

Zoek een oppas/ gastouder via een officieel bureau. Je rechten zijn dan stukken beter geregeld. Wij hadden van beide kanten 1 maand opzegtermijn, zij zoeken vervanging bij vakantie/ ziekte (als je dat wilt). Oke je betaald er wat voor maar mijn ervaring is dat dit het wel waard. (En je kunt natuurlijk je witte opvangkosten bij de belasting opgeven).
Ik hoop dat je snel wat gevonden hebt.

Judith

Ik kan je een tip geven, Flexmoeders. Google er even naar en lees hun site eens door.

Suc6.

Annemiek

Terug
Bovenaan