ik ben boos...mag ik even zeuren?....HELP!!!

Hee Wilma,

Dacht je dat je het zo goed geregeld had en gebeurd er dit! Ik snap dat je er van overstuur bent. Het komt best goed.
Annemiek had die tip over flex moeders al eens eerder gegeven aan iemand en dat ziet er best goed uit.
Volgens mij kunnen die ook bij jouw thuis komen.
Laat eens weten of je iets gevonden hebt.

succes
groetjes Sonja

Sorry, ik moet even bot zijn: Je mag niet zeuren.

Door niet naar georganiseerde instanties te stappen, heb je zelf het risico opengelaten dat iemand er mee stopt en je geen vervanging hebt.

Je mag wel boos zijn dat je vorige oppas minder sociaal is en niet langer is gebleven dat je zelf vervanging kan regelen.

Van mij mag je wél zeuren hoor! Gooi het er maar uit!
Sil najaar 2006 mama

Tja, ik vind dat je best even mag zeuren hoor. Het is ook lullig gegaan. En dat je even je ei kwijt moet is toch logisch! Dus zeur er dus maar even lekker op los!
Succes met het zoeken van een oplossing!

Wat vervelend voor jullie, baal maar even flink. Ik hoop dat je snel een goede oplossing kan vinden.

gr. Wendy

Hoi,
dit is helemaal geen zeuren. Je moet gewoon even je ei kwijt en daar is dit forum voor. Niet alles kan je van te voren overzien. En als het goed klikt en iemand doet beloftes. Dan snap ik dat je denk dat het goed zit. Als je al niet zo lekker in je vel zit, dan komt zoiets extra hard aan.
Hoe gaat het nu met je....

hi,

Wat een kl*te situatie zeg!! Kan me voorstellen dat je baalt hoor!!
Zelf heeft bij onze oudste de buurvrouw altijd opgepast en opeens kon ze ook niet meer oppassen op de donderdag. Nog 2 x en toen was het klaar. Ja waardeloos zeg want op zo'n korte termijn regel je ook niet echt iets anders....

Dus wanneer ik weer ga werken (ben nu fulltime moeder) dan gaat deze dame naar een gastoudergezin of KDV, dan zit je daar nooit meer mee. Alles goed geregeld.

Hoe is het nu verder??
Sterkte met zoeken!
Groetjes Veronique

wauw zeg ik vind die reactie van mangano wel heel bot zeg!!

ik dacht dat dit forum idd bedoelt was dat je eens lekker je hard kan uitstorten, en dat doe ik hier niet gauw!!!!

en waarom krijg ik dan zo reactie!!!!!!!

echt super gemeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan