ik ben boos...mag ik even zeuren?....HELP!!!

Lieve Wilma,

Meid stort je hart uit zoveel je wilt. Je weet dat wij met z'n alle een goed luisterend oor zijn. Jij had het niet kunnen voorzien dat je oppas dit zou gaan doen. Dat kan niemand voor zien.

Enne best man, even over jouw persoontje. Je bent niet de enige man hier, we hebben ook de papa van Tessa. Maar ik vind wel dat je je eerder als man had mogen voorstellen. Tenslotte is dit een forum voor MOEDERS. Niet dat vaders hier niet welkom zijn maar zoals je ongetwijfeld weet, zijn vrouwen toch anders in reageren als vrouwen. Je mag hier best wel je mening geven maar probeer wel in je achterhoofd te houden dat vrouwen anders op dit soort meningen reageren dan mannen. Het is niet de bedoeling dat wij hier met een vinger naar elkaar toewijzen als je als jonge moeder iets doet waarvan  ze denkt dat het juist is, maar achteraf niet de juiste oplossing bleek te zijn. Wij zijn hier om elkaar te helpen en te ondersteunen.
Ik hoop dat ik hier niet een rel mee veroorzaak, want dat is absoluut niet de bedoeling. Ik probeer duidelijk te maken dat we hier niemand een rotgevoel willen aanpraten.

Liefs en groetjes,

Annemiek

hoi Annemiek,

Dat heeft hij netjes gedaan hoor, waarschijnlijk heb jij dat topic gemist.

groetjes,
Karin

ja ik blijf hier gewoon schrijven idd, ik laat me niet wegjaagen door mannen idd hahahaha!

en idd hij had zich welleens als man mogen voorstellen, ik wist helemaal niet dat hier ook mannen op het forum zitten!!
dat was wel even een verassing!!!

he groetjes allemaal en nog een fijne zondag!!

Ik weet dat hij zich in een bestaande topic heeft voorgesteld. Iets met foto's of zo.

Die topic heb ik inderdaad niet gelezen Karin. Mijn excuses. Ik hoop wel dat ik niet te hard ben geweest in mijn mening hierboven. Dat is absoluut niet de bedoeling. We weten allemaal uit ervaring dat mannen toch wat bot uit de hoek kunnen komen, terwijl ze het eigenlijk niet bedoelen. Mannen hebben nou eenmaal niet de gevoelige snaar die wij vrouwen wel hebben....
Soms moet ik mijn eigen hubbie ook wel eens afremmen als er een echte "mannen" uitspraak uit komt. Grijnzzzzzz houdt het dan nooit op, dat opvoeden bij de mannen??
Dan kan ik namelijk nog wel ff vooruit hiero. Een van 39, een van 19 en een van een half jaar. Ohhh mijn grote goedheid, dan kan ik toch in de treurenis bezig blijven met opvoeden. Zelfs als ik achter een rolator loop. Geen leuk vooruitzicht, vooral niet omdat ik er 44 ben. Hahahahaha

Liefs,

Annemiek

hihihi dan heb ik dat ook gemist!

nou welkom bij deze, maar wees de volgende wel even een beetje lief hoor!! hahahah

Geeft niet hoor!
Het is wel grappig ja, die man-vrouwverschillen. Hier zijn de vrouwen nu in de meerderheid! Dat zal hij nog wel merken als Suze groter wordt, hihi.

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan