Ik ben er even zo klaar mee!

Hallo meiden,

Vanochtend weer ongesteld geworden, op dag 26 al! Ben nu heel verdrietig. Je hoopt toch stiekem elke maand, maar helaas toch weer die teleurstelling voor ons. We moeten geduld hebben, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met geduld hebben! We gaan nu ronde 18 al in...al weet ik dat er meiden zijn die nog veel langer moeten wachten. Vind het gewoon zo K*T! (sorry). Morgen ben ik vast weer wat positiever. Misschien toch maar eerder met IUI beginnen...

Liefs,
Julia

Wat rot voor je.
.Volgens mij maakt het niet heel veel uit hoe lang je al bezig bent.Het blijft iedere keer weer een onwijze teleurstelling als je ongesteld word.Heerlijk dat je dan hier je hart kan luchten toch.
groetjes Fleur

Hoi julia,

Ik voel mij ook zo klote.Sorry voor taalgebruik,maar net ook op dag 25 ongesteld geworden,totaal nog niet verwacht nog nooit zo vroeg ongesteld geworden,zal wel met de hormonen te maken hebben.Ben zo bang dat het nooit gaat lukken,nog maar 1 ronde verwijderd van de ivf.
Waarom lukt het nou niet???

Liefs suusje26

Hoi Suusje26,

Krijgen we helaas geen antwoord op. Ik ben ook bang dat het nooit zal gaan lukken. Ben biologisch gezien door mijn verhoogde fsh natuurlijk al 35. Tis allemaal zo oneerlijk. Moest vandaag voor een vriendin kraamcadeautjes kopen voor haar 10-dagen kraampakket. Heel tegenstrijdig en pijnlijk. Het begint bijna te wennen, maar iedere keer is daar toch weer die teleurstelling.

Sterkte meid!

Liefs,
Julia

Hey meiden!

Ik zou jullie zo graag even op willen vrolijken - maar ik snap de pijn en het verdriet. Elke maand die hoop van - je denkt iets aan je lijf te voelen - maar dan toch die teleurstelling....... Tuurlijk wordt het zwaarder hoe langer het duurt.

Wij zijn zelf nu alweer een jaar verder met proberen zwanger te worden van kindje nummer twee. We hebben een dochtertje van dik 2.5. Tuurlijk is het voor ons ook moeilijk dat het nog niet wil lukken maar ik troost me met het feit dat we een wondertje hebben mogen ontvangen. De eerste keer was trouwens ook niet vanzelfsprekend maar uiteindelijk wel binnen een half jaar spontaan zwanger geworden.

Wij krijgen - hoop ik - 8 februari te horen wat ze met ons van plan zijn!

Meiden, kop op - hoop doet leven!

Dikke X

Hey Moeska,

voor jullie ook spannend...wij hebben zelf 3 feb. onze eerste afspraak bij de kliniek en hopen dan meer te horen...jullie n klein weekje later dus..
Wij weten alleen dat t zaad van mn man niet goed is..
Wel vreemd idd, dat de slt negatief zijn, maarja, je hoort best nog heel vaak van mensen die n kindje hebben gekregen, terwijl de doktoren zeiden dat het toch echt niet kon...idd...een wonder! :)

@ Julia & suusje: hoe is het meiden..? weer n beetje moed gekregen...of nog steeds erg zwaar?

Ik zelf zit weer op t wachtbankje...zit me weer helemaal nerveus te maken, wat t alleen maar uitstelt...ggr...kan iemand me vertellen waar de aan/uit knop zit?? ;-)

x Sparkle

Hi Girls,

Even een hart onder de riem.
Ons zoontje is 3,5 en we waren bijna 1,5 jaar bezig met nummer 2. Afspraak bij de dokter gemaakt om eems te gaan praten en een paar dagen ervoor...was het raak!
Wat me opviel was dat mijn laatste menstruatie eerder kwam dan normaal (28 i.p.v. de gebtruikelijke 32 dagen).
Ik bedacht m toen dat dat wel eens een zwangrerschapje-in-wording kon zijn geweest en hield mezelf voor dat het dan de maand erop wel eens raak zou kunnen zijn (omdat ik meerdere vrouwen ken die de maand(en) na een miskraam zwanger raakten...en het klopte.
Wat we verder anders gedaan hebben is toch...meer sex gehad dan andere maanden (klinkt zo lekker cliché, maar t is wel zo).
Moet eerlijk eggen dat ik erg onzeker ben over deze zwangerschap, ben nu in h begin van de zesde week en heb 'pas'met 8 weken en 5 dagen mijn eerste afspraak.Wil heel graag teken van leven (herkenbaar, begreep ik al verder op dit forum).
Maar goed...ik had de moed al een beetje opgegeven en een positief verhaal is hopelijk fijn om te lzen.

Liefs en succes!

Hey mum to be...

gefeliciteerd, en nog even spannend voor jullie!! ..

K ben vandaag weer ongsteld gewroden...altijd n teleurgstelling, maar ben ook altijd wel weer blij dat ik het dan weer weet, en niet meer zo mee bezig ben...
Nu dus echt naar de kliniek over 1,5..had gehoopt toch niet te hoeven, maar dat was natuurlijk ook nbeetje onrealistisch....

doei doei
sparkle

Terug
Bovenaan