Ik ben er even zo klaar mee!

Hey meiden,

@ moeska, wij lopen dus n klein beetje gelijk op, wij gaan ook volgende week naar n kliniek waar we hopen te horen wat onze mogelijkheden zijn, maak me er wel n beetje druk om, ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
@ hanneke: moeilijke situatie zeg! kan me heel goed voorstellen dat je r ff doorheen zit, maar vaak als je daarna rustig wat dingen op n rij zet, doen er zich hopelijk wel weer wat openingen voor...Ik zou zeker nog wel ns naar de HA gaan, als jullie daar natuurlijk voor open staan,er zijn tegenwoordig zoveel goede technieken...

grtjs! sparkle

Hoi Hanneke,

Jeetje, wat een verhaal! Goed dat je een afspraak bij de internist hebt gemaakt. Sparkle zegt het al; de medische wereld is al zover en kan zoveel. Wanneer staat de afspraak? Duim voor je meid! En natuurlijk voor iedereen hier!

Liefs,
Julia

Heej Dames,

Sorry voor de late reactie, maar een nogal roerig weekend gehad. Een goede vriendin van mij is internist en zij vertelde mij wat er kan gebeuren op het moment dat je toch zwanger raakt wanneer je partner deze medicatie slikt, die de zenuwuiteinden aantast en het imuumsysteem, geen prettig beeld... Dus meteen een vroege test gekocht en die was negatief. Voor het eerst sinds lange tijd opgelucht dat ik niet zwanger ben dus.
Gisteren te horen gekregen dat op mijn werk de helft van het management het veld moet ruimen, en dat dus ook mijn geliefde job op de tocht staat.
@ Moeska, Onze grote trots is nu 21 maanden en echt een super makkelijk kind, echt een genot! Dat maakt de frustratie wel een stuk minder. De wetenschap dat ik een kind heb en dus ook zwanger kan raken stelt me soms gerust, maar frustreert ook omdat het nu niet wil lukken.
@Sparkle: HA is nu ff geen optie, daar alles via de behandelend arts van manlief loopt, maar de vrees voor de molen is wat afgenomen, alleen al door het feit dat we niet veel keus hebben.
@ Julia: De afspraak staat op 17-02. Maar soms steekt toch het zelfmedelijden weer de kop op en vraag ik me af waarom ik? Maar dat zakt snel weer weg, zoals gezegd zijn de keuzes beperkt nu en zal een zwangerschap op een natuurlijke manier heel erg lastig worden.

Hoe staat het er bij jullie allemaal voor??

Liefs Hanneke

Hey Hanneke,

Heftige week gehad dus afgelopen ! Wanneer hoor ju nu meer over je baan..spannend.
Kan me goed voorstellen dat je toch wel opgelucht was nu je niet zwanger was...

Wij zijn nu bij de kliniek geweest en hebben te horen gekregen dat t waarschijnlijk meteen IVF wordt, als dat al kan....
Nu eerst heel veel testen...zodra mn nieuwe cyclus begint...Zit nu rond de vruchtbare dagen, dus duurt nog even n paar weekjes voor we daar aan moeten beginnen....Wel heel druk in ons hoofd allebei, heel erg mee bezig hoe we het nu verder allemaal moeten doen, en waar we goed aan doen...

x sparkle

Heej Sparkle,

Werk weet ik pas rond eind april denk ik, maar daar maak ik me nu niet druk over. Al sdat zo is dan is dat zo, Banen genoeg, al blijft dit toch wel een heel erg leuke baan en zal ik vreselijk balen als ik weg moet.

En meteen al IVF, da's niet verkeerd. Waar je goed aan doet is je hart en je gevoel volgen, vooral dat laatste bedriegt je meestal niet!
Is het bij jullie zo dat er bij je partner is niet goed zit of bij jou??

x Hanneke

Terug
Bovenaan