Ik ben er flink zat van!

Hoi Mariska,

Nee ze kan nog niet billenschuiven. Afgelopen zondag heeft ze voor het eerst een halve meter billengeschoven, dus bordjes naar de tafel brengen duurt nog wel even!
Maar we gaan wel oefenen hoor!

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Oh ik had begrepen dat ze dat al kon. Maar het komt allemaal vanzelf. Heb je trouwens wel iets van een loopkar waar ze op kan zitten? Feline loopt nu een maandje of zo (was toen 17 maanden) en ze reed eerst veel op een karretje waardoor ze wel goed haar benen gebruikte.

groetjes Maris

Hey Mariska,

Ja, Vera heeft een loopauto, die vindt ze ook helemaal geweldig, maar ook daar wil ze de laatste tijd niet zo lang meer in zitten. Die loopauto gaat nog niet helemaal daarheen waar die heen moet, want ze kan nog niet sturen en als het haar te lang duurt is het ook daar op brullen. Maar dat is meestal wel mijn laatste redmiddel!
Voor de tv dan....

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Hoop dat je gisteren een beetje bijgetankt heb!!! Ben je nog ziek of gaat het alweer wat beter???

Lijkt me ook erg frusterend dat ze nog niet zo veel kan (voor moeder en dochter), maar ja elk kindje heeft zijn eigen tempo.... Komt vast wel goed meid!! Houd de moed erin en af en toe lekker je frustraties van je af schrijven....Dan peppen wij je weer een beetje op!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan