Hallo HappyM
Even een berichtje van zo'n moeder waar jij een hekel aan hebt.
Wilde gewoon even reageren want vond het grappig om te lezen.
Roos mijn oudste dochter 15-04-2003 is altijd een hele slechte eter geweest.
Ik kreeg er geen boterham in alleen als ik de hond uitliet en mevr met een boterhammetje in de buggy zat.Misschien geen ideale oplossing maar het werkte wel moeder en kind blij.En hetzelfde dus in de supermarkt, broodje,of boterham dan wel uit een voorverpakt zakje zodat het gewoon werd afgerekend.Of een appel die we dan samen afwegen en de sticker ging dan mee naar de kassa.
Voor ons werkte dit gewoon prima en in de supermarkt waar we 2x per week komen vonden ze het ook prima.
Nu is ze ruim 3,5 en eten we gezellig thuis, maar als Linde 30-08-2006 de leeftijd heeft zal ik het vast weer een keer doen.
groetjes Danielle
Om in de discussie te blijven ik heb vast een heleboel dingen waar ik me aan stoor maar ik kan zo even niks opnoemen, maar kom net als iedereen dagelijks wel een heleboel tegen wat ik dan toch anders zou doen.
Even eentje dan -rommel op straat/stoep gooien een van mijn grootste ergernissen. Gewoon omdat het zo simpel is om je zooi bij je te houden, in een prullenbak of thuis weg te gooien.Dan zou alles er toch een stuk gezelliger uitzien.