Ik ben heel erg tegen..... en kan absoluut niet tegen..

Ik kan ook heel slecht tegen mensen die hun kind 24/7 ergens droppen, dan vraag ik me af waarom begin je er dan aan? We hebben het hier niet over een stuk speelgoed denk ik dan!

Ook kan ik slecht tegen:
* lapzwanzen
* mensen die hun beloftes niet nakomen
* mensen die zichzelf niet durven zijn, meelopers dus
* onrecht
* slijmballen
en dat was m weer!

Annet, Ik ben het mega met je eens betreffende de borstvoeding. Ik werd best wel aangekeken toen ik zei dat ik het niet meer wou. Ik weet dat het voor jou allemaal heel vervelend is gelopen en dat je liever wel had willen geven. Daarom vind ik het toch dapper dat je dit zegt! Pluim voor jou!

Tegen abortus ben ik op zekere hoogte. Stel een 15 jarig meisje wordt verkracht en raakt daar zwanger van dan kan ik het heel goed begrijpen. Maar stel ze kiest zelf voor de onveilige seks dan ben ik er tegen. Hier in de omgeving is een meisje van ik denk ongeveer 16 zwanger. Die samen met haar ouders er voor heeft gekozen het kindje op te voeden. Heel stom dat ze onveilige seks heeft gehad maar heel dapper dat ze het zo doen. Maar................ de vader beweert nu dat hij de vader niet is en dat vind ik heel erg. Ik weet het natuurlijk ook niet maar als het zo is, dan is het wel sneu voor dat meisje.

Ik denk dat ik na de kerst met meer verhalen kom van vervelende kids.. zie er nu al tegenop. Ik reageer straks weer.. even Evy (dochter van mn man)  naar een vriendinnetje brengen.

Groetjes Kirsten

Ja ja ik heb weer een ergenis gevonden. Misschien stoot ik velen voor het hoofd hiermee, maar misschien ook niet.

Mensen die in de supermarkt hun kinderen vast een (versgebakken) broodje geven. Soms zie je van die kleintjes op zo'n broodje soppen om ze maar rustig te houden, maar vanmorgen zag ik in de supermarkt een meisje van een jaar of 8/9 met zo'n bolletje. Die is dan vaak op bij de kassa en wordt "vergeten" af te rekenen. Je gaat toch ook niet alvast een sigaretje opsteken in de winkel die je net hebt gepakt, maar nog niet afgerekent, omdat je er zin aan hebt? Of je trekt toch niet zomaar midden in de winkel een fles frisdrank open en zet je mond eraan???

Ik kan er niet tegen en zou Tygo ook nooit zomaar iets geven in de winkel, wat ik nog niet heb afgerekend. Hij zal toch moeten leren geduld op te brengen tot we thuis zijn. Ik vind het geen gezicht.

Groetjes happyM.

Hallo HappyM
Even een berichtje van zo'n moeder waar jij een hekel aan hebt.
Wilde gewoon even reageren want vond het grappig om te lezen.
Roos mijn oudste dochter 15-04-2003 is altijd een hele slechte eter geweest.
Ik kreeg er geen boterham in alleen als ik de hond uitliet en mevr met een boterhammetje in de buggy zat.Misschien geen ideale oplossing maar het werkte wel moeder en kind blij.En hetzelfde dus in de supermarkt, broodje,of boterham  dan wel uit een voorverpakt zakje zodat het gewoon werd afgerekend.Of een appel die we dan samen afwegen en de sticker ging dan mee naar de kassa.
Voor ons werkte dit gewoon prima en in de supermarkt waar we 2x per week komen vonden ze het ook prima.
Nu is ze ruim 3,5 en eten we gezellig thuis, maar als Linde 30-08-2006 de leeftijd heeft zal ik het vast weer een keer doen.
groetjes Danielle

Om in de discussie te blijven ik heb vast een heleboel dingen waar ik me aan stoor maar ik kan zo even niks opnoemen, maar kom net als iedereen dagelijks wel een heleboel tegen wat ik dan toch anders zou doen.
Even eentje dan -rommel op straat/stoep gooien een van mijn grootste ergernissen. Gewoon omdat het zo simpel is om je zooi bij je te houden, in een prullenbak of thuis weg te gooien.Dan zou alles er toch een stuk gezelliger uitzien.

hallo
hihi leuk onderwerp
lekker je gal spuien haha
ik heb een hekel aan mensen die altijd te laat hun kind van de creche halen ( ikwerk zelf op een creche)   en die dan ook nog alle aandacht van je oppeissen en een hele uitgebreiden overdracht ( 18 creche in principe dicht en dan ouders die om 18.10 rustig binnen komen om hun kind te halen) of s'morgen om 7.15 voor de deur staan terwijl de creche om 7.30 open is

ook heb ik een hekel aan ouders die hun kind in alles zijn zin geven.. om het kind maar rustig te houden anders zal het misschien wel eens kunnen gaan huilen
( ik vind dus die reclame van die vrouw die naast haar kind in de winkel op de grond gaan liggen krijsen helemaal super, niet dat ik dat zou doen hoor haha) get a live .... hoe krijg je verwende kinderen ... sorry voor mensen die dit wel doen.. niet om jullie tegen de borst te stoten

verder heb ik een hekel aan meelopers, arrogante mensen, mensen die achter elkaars rug om slecht over elkaar praten....

en verder ff denken ..... mmm dit was t eerst wel ff

groetjes sandra mama van annique morgen 18 weken

Hahaha, ik dacht al: ik stoot vast iemand voor het hoofd met het stukje over brood-etende kinderen in de supermarkt. Mijn stukje was niet uitgebreid genoeg. Als mensen zelf wat meenemen... vink prima, in bepaalde gevallen.... vink ook prima, maar het gaat mij voornamelijk om de moeders die hun kind "rustig" houden met een hard bolletje.

"mààmmààà`.... ik wìl een broodjûûûûûh!!!!!!" en dat die kinderen dan gewoon hun zin krijgen, hoe oud ze ook zijn. Puur om ze stil en te vriend te houden.

Groetjes happyM.

Om nog even door te gaan over het gevoelige onderwerp abortus. Ik snap niet het verschil van abortus van een levend kindje bij iemand die verkracht is of abortus van een levend kindje bij onveilige sex. In beide gevallen kan het kindje er niets aan doen.
Dit hoeft niet een heet hangijzer in deze topic te worden hoor, maar ik ben in beide gevallen tegen abortus.
Liefs Phira

Terug
Bovenaan