Ik ben hier een tijd niet geweest, morgen NOD, we zijn nu 2 jaar bezig.

Hee Gre,

en was het echt zover? ik heb precies hetzelfde als jij, elke keeer zat ik me blij te maken met een dooie mus...en elke maand is daaardoor de teleurstelling nog groter dan die al is, dan kan je beter maar een beetje nuchterder denken, alhoewel ik zelf helemaal niet zo ben... maar het scheelt wel! ik hoop voor je dat je nog niet ongesteld ben!!! ik blijf voor je duimen, weet wel wat je voelt...ik zit nu ook in ronde 19....moed houden hè!
knuffel en liefs... Emmie

Hallo Gre

Ik leef met je mee wij zijn dan nog niet zo lang bezig als jij (maart 2005) Maar wij hebben het ziekenhuis ook doorlopen en ik weet wat het allemaal veel  van je vergt bij ons was ook alles goed en zijn weer voor een jaar naar huis gestuurt.

Ik vindt het nu zo frusterent alles is goed maar zwanger worden dat  lukt niet.
Soms denk ik wel eens was het maar iets kleins wat ze zo kunnen verhelpen ik weet dat ik dat niet mag denken maar doe dat stiekum toch wel eens.

Maar voor ons allemaal komt er een tijd dat het ons gaat lukken.

Gr lily

Hallo meiden, bedankt voor jullie berichtjes.

Allemaal weer nieuwe namen. Het is echt een komen en gaan op dit forum.
Helaas zijn de rode duivels gisteren gekomen, wat ik ook al vermoede.

Van een vriendin hebben we een geluks kikker gekregen.
Er staat op: " Dit opkikkertje brengt voorspoed en geluk"

We moeten het meenemen op vakantie, want ze denkt dat ik in de vakantie zwanger raak. Laten we het hopen.
Zondag gaan we op vakantie, lekker 3 weken naar Tirol.(jodelahitie)
Hopelijk kunnen we een beetje ontspannen.

Als blijkt dat het kikkertje geluk heeft gebracht, en ik ben dus zwanger, dan moeten we dat natuurlijk altijd aanhoren.
Ook mijn vriend denkt dat hij mij in de vakantie zwanger maakt.
Wie weet.

Ik wens alle meiden die ook nog op vakantie gaan, een fijne vakantie toe.
En de thuisblijvers, blijf lekker veel kletsen, ook eens over heel wat anders dan zwanger worden.

Liefs van Gré

Terug
Bovenaan