Ik ben jarig!! (veel foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Hiep hiep hoera voor mezelf!! Want vandaag ben ik jarig!!
Ik ben al 1 vinger oud geworden, goed hè?
Ik vind het super stoer dat ik nu een dreumes ben.. en papa en mama ook!

Gisteren hebben we wel al een klein feestje gevierd  en dat was reuze gezellig.
Mama en papa hebben de hele huiskamer omgegooit zodat wij, ik en mijn vriendjes, een eigen speelhoek hadden waar we lekker konden ravotten. Ze hadden namelijk niet al te best weer voorspeld, maar dat viel achteraf reuze mee!

Ik kreeg natuurlijk als eerste een stuk taart, helemaal super! Alleen waren mama en papa mijn kaarsje kwijt..  Maar ja, de taart smaakte er niet minder op. Ik had in een paar tellen het hele stuk gebak op zonder al te veel te knoeien haha.. Is toch ook zonde?!

Daarna ben ik weer lekker gaan verder spelen en heb ik genoten van alle aandacht die ik  kreeg.  Na het feestje ben ik naar bed  gegaan, ik was  helemaal kapot. Maar door alle indrukken werd ik rond 22:00 uur weer wakker. Toen heb ik even  samen met mama en papa de film gegeken van het feestje. Mijn god, Wat zag ik er uit met die taart.. dacht dat het wel mee viel!!

Ook ben ik heel erg verwend met heel mooie kado's. Ook van de Forum mama's een héél erg mooi kado gekregen!! Ben er zó ontzettend blij mee!!

Maar goed,  vandaag ben ik dus echt jarig en gaan we met z'n drietjes wat leuks doen. Waarschijnlijk wordt het toch de  Beekse Bergen..

Jullie kunnen wel vast de foto's bekijken hoor, ze staan alleen niet meer in de juiste vollegorde.    

KLikkerdeklik

Groetjes en tot weer eens!

Kay zv Esmé

De link doet het weer niet.. of wel?
Nog eens proberen. Tis ook geen werk voor een dreumes haha..

http://ess77.hyves.nl/album/14713728/
Kay_s_1e_verjaardag/Dfbl/

Doen we het gewoon zo
Ff aan elkaar plakken hè!

Truste!!

Kay

Truste?? Je had al in bed moeten liggen!!

Maar eh, Esther en Pauline, door de drukte ben ik jullie vergeten een bellenblaas met kaartje vergeten mee te geven als dank voor jullie komst. Ik zal het bewaren en krijgen jullie het gewoon later.

En de rest van de dames, bedankt dat jullie er waren.. Vond het weer reuze gezellig!!

Esmé mv Kay

HAHHA!
Die rouwdouwende vreetzak van mij kon heel niet meer slapen van alle opwinding...
Wij hebben het ook heel leuk gehad! Jullie hadden het goed voor elkaar! Zelf al bekomen van alle opwinding? GJ wil nog wel graag het recept weten van je knoflook-gehakt-ballen... Thomas stonk zo vreselijk uit zijn giechel.... Kreeg er zelf kippenvel van, hahaha! Als ik uitgeslapen ben morgen/straks zal ik ook even kijken of ik er wat foto's op kan zetten!

Kus Marieke

Wat een reuzegezellig feest is het geweest zo te zien! Kan me wel voorstellen dat die dreumes lekker moe waren van alle indrukken!

Enne, mooie taart! Toevallig dezelfde kreet die Tessa op haar taart krijgt! (ze ligt helemaal in een deuk om die kreet als je haar ophoog gooit! bij poepie!) (het woord dan he! )

Op naar de volgende verjaardag Kay!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ziet er erg gezellig uit.
Veel vriendinnetjesn en vriendjes.... ben benieuwd of hun niet mee wilde scheuren met cadeautjes uitpakken?
En moet zeggen de taart zag er mooi uit!
Heel veel plezier vandaag met zijn drieetjes en geniet ervan!

gr kaat

Hoi Lieve Kay,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Papa en mama hebben er veel werk van gemaakt!!
Vandaag ben je echt jarig, heb jij effe geluk,mag je het 2x vieren!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hoi Esmé,

Jullie hebben er een mooie dag van gemaakt voor jullie lieve schat.Wat zal hij genoten hebben,is ook duidelijk te zien op de mooie foto's.
Veel plezier vandaag met z'n drietjes.

Veel liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan