A
Anoniem
Guest
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,
Hiep hiep hoera voor mezelf!! Want vandaag ben ik jarig!!
Ik ben al 1 vinger oud geworden, goed hè?
Ik vind het super stoer dat ik nu een dreumes ben.. en papa en mama ook!
Gisteren hebben we wel al een klein feestje gevierd en dat was reuze gezellig.
Mama en papa hebben de hele huiskamer omgegooit zodat wij, ik en mijn vriendjes, een eigen speelhoek hadden waar we lekker konden ravotten. Ze hadden namelijk niet al te best weer voorspeld, maar dat viel achteraf reuze mee!
Ik kreeg natuurlijk als eerste een stuk taart, helemaal super! Alleen waren mama en papa mijn kaarsje kwijt.. Maar ja, de taart smaakte er niet minder op. Ik had in een paar tellen het hele stuk gebak op zonder al te veel te knoeien haha.. Is toch ook zonde?!
Daarna ben ik weer lekker gaan verder spelen en heb ik genoten van alle aandacht die ik kreeg. Na het feestje ben ik naar bed gegaan, ik was helemaal kapot. Maar door alle indrukken werd ik rond 22:00 uur weer wakker. Toen heb ik even samen met mama en papa de film gegeken van het feestje. Mijn god, Wat zag ik er uit met die taart.. dacht dat het wel mee viel!!
Ook ben ik heel erg verwend met heel mooie kado's. Ook van de Forum mama's een héél erg mooi kado gekregen!! Ben er zó ontzettend blij mee!!
Maar goed, vandaag ben ik dus echt jarig en gaan we met z'n drietjes wat leuks doen. Waarschijnlijk wordt het toch de Beekse Bergen..
Jullie kunnen wel vast de foto's bekijken hoor, ze staan alleen niet meer in de juiste vollegorde.
KLikkerdeklik
Groetjes en tot weer eens!
Kay zv Esmé