Ik ben jarig!! (veel foto's)

Hoi lieve Kay, Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!!
Je hebt een leuk feestje gehad zeg, ik ben vandaag 11 mnden oud en moet dus nog een maandje wachten op mijn taartje.
Veel plezier vandaag met papa en mama.

dikke kus van Linde.

enne...ook gefeliciteerd namens Linde's mama, ook aan jou papa en mama want je eerste verjaardag is toch wel heel speciaal!!!

Hiya Kay!

Van harte gefeliciteerd, en wat heb je een leuk feestje gehad! Ik wil graag ook even aan mijn mama vragen om zo'n stoere troon want die vind ik wel heel erg leuk. Veel plezier vandaag nog.

Ajuus, Maximus zv ilja

Lieve Kay,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Het was een geweldig feest gisteren, wat ben jij verwend zeg! Fabio heeft zich ook prima vermaakt in die leuke speelhoek!
Ik hoop dat je vandaag heel veel plezier hebt met pappa en mamma!!!

Dikke knuffel van Cissy en Fabio

Hé Kay,

Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!!
Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag met papa en mama..

Ps. de foto's waren erg leuk, en een erge gave stoel heb je zeg!

Kus van chloë dv pally

Het ziet er super gezellig uit en wat heb jij een aandacht gehad Kay!!! Niet normaal.
En dan je coole en vette huis met een glijbaan om die later als je wat groter bent in het zwembad te laten eindigen!

Da's vet gaaf man.

Alsnog van harte,  en de kus...tsja die  moet je maar in het felicitatie topic halen hoor!

Liefs Ilse (dv Jeske)

ik heb je verjaardag gemist, sorry! Aan de foto's te zien ben je enorm verwend Alsnog heel hartelijk gefeliciteerd!!!!

Terug
Bovenaan