Ik ben jarig!! (veel foto's)

Hieperdepiep hoera voor Kay! En wat heb je een hartstikke leuk feest gehad! Mooie taart, veel kadootjes en veel vriendjes! Dat wil ik over 4 weken ook wel!

Kus van Marit

whaaaaw wat veeeeeeel cadoooootjes!!!!
en dan ook nog naar de beekse bergen!!je word echt verwend hoor!!!
gefeliciteerd met je 1e verjaardag en veel plezier vandaag!!

p.s wat een gaaaaave stoel!!!

liefs lili dv lonneke

Zó Kay, dat was een groot feest!
Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!

kus Stijn

Hai Esmé,

Wat een geweldig leuk huis heb je zeg, wat een prachtige versiersels en wat een heerlijk jarig mannetje (in willekeurige volgorde haha). En dan nog: mooie cadeautjes en een prachtig tuinhuis.... Die Kay heeft maar geboft met jullie.

Voor vandaag ook heel veel plezier natuurlijk!

Groetjes, Susan mv Gijs en Sophie (gisteren 1 geworden!)

Wij vonden het ook super gezellig en wat was dat geweldig hoe Kay die taart aan het eten was!!!!
Je hebt zeker een heel leuk huisje en iedereen heeft wel genoten van het super feestje dat je voor Kay hebt gegeven.
Op naar de 2e verjaardag

Liefs Ilse mv Danique

Dat ziet er gezellig uit! Visite, cadeautjes, taart, helemaal geweldig! En wat een leuke foto's!
Ik hoop dat mijn verjaardag ook zo gezellig wordt, maar ik moet nog 2 maandjes wachten.

Groetjes,
Dean.

Dat ziet er reuze gezellig uit! Dat is vast een geweldig feest geweest. En dan vandaag nog een feestje met z'n drietjes. Gaaf hoor!
Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Kay.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Sorry Kay, Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd met je verjaardag.

HARTELIJK GEFELICITEERD!!

Op de foto's zie ik dat het keigezellig (dat is toch Brabants?) was. Over een paar weken ben ik zelf aan de beurt om jarig te zijn. Ik ben benieuwd wat papa en mama voor mij in petto hebben.

Groetjes van Bram en mama Dianne

Terug
Bovenaan