<p>hoi,</p><p>ik ben 11 dagen geleden bevallen dmv een spoedkeizersnede van mijn eerste kind </p><p>Ik voel me erg depressief, heb al 11 slapeloze nachten en ook in mijn relatie gaat het niet goed voor mijn gevoel. Ik heb nergens meer interesse in en het liefst wil ik verdwijnen in een hoekje waar niemand me kan vinden. Wat een impact maakt dit op mij.. deze nieuwe rol en complete verandering .. daar had ik niet op gerekend! </p><p>Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk.. ik wordt gek van het kraambezoek dat zich maar blijft aandienen. En die keizersnede waarbij ze zo klinisch je kind uit je buik trekken en het aan je geven en nog net niet zeggen zoek het maar uit veel plezier ermee... ik ben echt helemaal leeg. </p><p>Mijn vriend blijft het allemaal maar wegpraten dat het wel beter wordt.ik hoop dat hij gelijk heeft maar ik ben mezelf kwijt en wil terug naar wie ik was voor deze verandering. </p><p>Ik schaam me en voel me schuldig maar kan dit niet uitzetten.. ik zou Mn dochter nooit iets aandoen maar ik voel me wel dood ongelukkig en kan er niet van genieten. </p><p>Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet doen ik wil hier zo graag uit maar ben bang dat ze straks mijn dochter wegnemen ofzo, ik hou zielsveel van haar maar het is gewoon allemaal zo snel gegaan.. ik voel me echt zo verdrietig.. ik ben gewoon bang om de dokter te bellen terwijl ik weet dat ik hulp nodig heb maar ben bang dat ze misschien zeggen dat ik geen goede moeder ben omdat ik zo labiel ben. Gaat dit nog over is dit waar men het altijd over heeft? Die dagen na de bevalling dat je je wat minder voelt? Ik voel me echt niet goed.</p><p> Moet ik dit nou afwachten of ? Ik wil niet dat dit nog erger wordt </p>