ik ben verloskundige

ja Eus ik ben het met je eens. Ik zat al te denken, is ze wel vk, ik bedoel iedereen kan hier een naam aanmaken en zeggen dat ze vk is. Maar misschien is dat wel weer wat negatief gedacht, maar ik heb de ervaring dat je mensen niet te snel moet vertrouwen op het net, vandaar.

Laten we hopen dat ze is wat ze zegt dat ze is en dat iedereen snel antwoord krijgt!

Hoi hoi,

Ik had een vraagje (zoals de meeste hier) Wanneer neemt de baby de definitieve houding aan, van de manier hoe die tijdens de bevalling eruit komt.
Ik ben nu bijna 30 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik begin me nu een beetje druk en veel bezig te houden met de bevalling :S moet zeggen dat ik het allemaal wel erg eng vind.

Liefs,
Sereena

Kijk elke dag of de vk al weer tevoorschijn is gekomen, maar ze lijkt van de aardbodem verdwenen..
Vervelend voor alle vrouwen hier met vragen.
Ik zou zeggen, bel gewoon je eigen vk!
Sil

hoi hoi
ook al is het mijn zesde ,toch heb ik een vraag.
bij mijn laatste twee had ik tijdens de bevalling veel problemen.het hoofdje was eruit maar de schouders waren te breed.ze hebben met 2man sterk op mijn buik moeten drukken en de de vk zat te trekken aan het hoofdje.beide kinderen hadden het hoofdje ook helemaal blauw na de bevalling en dit trok pas na een week een beetje weg.
nou is mijn vraag of ik niet op medische indicatie naar het ziekenhuis kan?
thuis wil ik sowieso niet maar het liefst in een ziekenhuis,dus ook geen kraamkliniek.
ook zou ik graag net als bij de laatste weer een spuit willen hebben,is me wel heel erg goed bevallen.
groetjes silvia

Terug
Bovenaan