Ik ben zo beroerd dat het niet leuk meer is......

Sorry voor de late reactie.......

Ik heb het UWV gebeld en zij hebben mij verzekerd dat zwangerschap en mijn vorige ziekte los van elkaar staan. Geen inkomensverlies dus.
Ben inmiddels ziek thuis. Voel me zo slap en moe dus ik heb eindelijk (!) besloten om voor mezelf te kiezen.......

Hoe'st met jullie allemaal?

Liefs,
Camel

Hoi Camel,

Goed hoor meid, dat je voor jezelf (en je kindje!) hebt gekozen! Ik hoop dat je een beetje tot rust kunt komen, vooral nu je de verzekering hebt dat je inkomen hetzelfde   blijft.

Hoe het met mij is? Meer van hetzelfde, goede en slechte dagen wisselen elkaar af. Zoals ik eerder al zei, veranderen zal dit toch niet meer voor de bevalling. Gisteren een halve dag gewerkt (was gezellig), in de avond erg misselijk en ik zit nu met een slap kopje thee op de bank bij te komen van mijn braaksessies van vanochtend. Tja. Ik weet eigenlijk niet eens meer beter. Dadelijk kruip ik lekker mijn bed weer in, hopelijk wat slapen, mijn oudste is op het kinderdagverblijf, dus ik heb alle rust...

Hou je taai!

Groetjes, Karin
24+2 wkn

Hoi Camel,

Wat heerlijk voor je dat je nu gewoon thuis bent. Lekker aan jezelf en de kleine  denken, want een zwangerschap in een ziek lichaam is heel zwaar hoor.

Een hele opluchting dat dit gewoon als een nieuwe ziekte wordt gezien, geen inkomstenverlies.

Hier gaat alles zijn gangetje, komt geen verbetering meer in. Blijf spugen en weinig energie, maar het einde is in zicht. Zo heerlijk, dan ben ik er weer van af, nog ongeveer 7 weekjes en dan is de kleine er alweer.

Groetjes Noah

Hoi Camel,

hopelijk kun je het wel opbrengen om een bezoek te brengen aan een accupuncurist. Accupunctuur helpt onderandere voor misselijkheid en zuurbrand en pijn in je rug bij zwangerschap!!!! Ik zou zeggen doen! Je kan er alleen maar op vooruit gaan.
Sterkte.

Liefs,

Terug
Bovenaan