Ik ben zo happy!!!

Hallo Muizeke en Mylene,

Gezellig zo'n positieve topic!!!!

Hebben jullie lekkere paasdagen gehad? Wij wel!! Lekker rustig aan gedaan. Heelijk gegeten en vooral leuke mensen om ons heen gehad.

Gister was mijn nichtje van bijna 3 de hele dag hier. Was echt heerlijk, maar ook dood vermoeiend. deze tante was gisteravond echt gesloopt, maar er huppelde wel de hele dag een stralende kleine meid door ons huis heen. Heerlijk!!

Onze nieuwe huppel heeft het ook erg naar haar zin. Een heerlijk beest. Heeft nog wel wat opvoeding nodig, maar dat gaat ook wel goedkomen.

Als ik naar de Ikea ga, vraagt mijn vriend altijd of de auto met de kleine kofferbak mee ga nemen, HIHI , de grapjas.... je kunt je digen ook laten bezorgen hahaha

Ik ga even het eten voorbereiden voor straks, mijn schat moet vanavond om 7 uur weer voor zijn werk weg, dan eten wij altijd op tijd. Kunne nwe daarna nog even lekker aan de thee en koffie en lekker ontspannen.

Fijne avond iedereen en wie weet tot later!!!

Liefs Noelie

Ha Noelie,

Ja onze paasdagen waren ook gezellig, lekker zo'n lang weekend, we werken allebei fulltime dus dan is dit wel heel fijn. Leuk dat je je nichtje over de vloer had, lijkt me ook heel leuk. Mijn vriend en ik zijn allebei de oudsten bij ons thuis, hij heeft 1 jonger broertje van 23, ik heb 2 jongere broertjes van 24 en 19 jaar (alledrie single) dus wij zijn de eersten die voor een volgende generatie gaan zorgen in allebei de gezinnen, wel heel spannend.  

We hebben ook niemand verteld van onze baby-plannen, maar laatst moest ik wel een tipje van de sluier oplichten, wat was het geval? Ik had zaterdag enorme koorstuitslag op mijn wang, zo erg dat hij zaterdag helemaal dik er rood was. Nou had ik een paar jaar terug hier van mn huisarts een pillenkuur voor gekregen en die hielp heel goed, dus had ik nu de weekenddokter gebeld en die schreef me dezelfde kuur voor. maar ik ging ook met ons mam naar Ikea, dus ik had bedacht dat we samen wel even mijn kuurtje konden ophalen voordat we zouden vertrekken. Ons mam had ook een flesje water ingeladen zodat ik het eerste tabletje meteen in de auto in zou kunnen nemen. Eenmaal bij de apotheek vraag ik met een rood hoofd of ik de pillen uberhaupt wel mag hebben, aangezien ik met de pil gestopt ben... nee dus. Shit dacht ik, teruglopend naar de auto (zonder de pillen).... en heb je ze zei ons mam? Nee je mag ze niet slikken als je kinderen wil zei ik. Ahaaaa zei ze... verder niks. Alleen 's middags (nadat we weer goed gescoord hadden bij ikea) zei ze: volgens mij ben ik nu wel wijzer dan vanmorgen... Ja daar zat ik met een rood hoofd hahahaha. Dus we hebben het niet uitgesproken maar ze wist genoeg hahaha.

Volgens mij word ik trouwens ongi, wel fijn want ik zat al  op 45 dgn deze ronde.

Fijne dag nog

x Muizeke

Hoi Noelie en Muizeke,

Leuk et horen dat jullie ook fijne paasdagen hebben gehad. Ik heb het ook die twee dagen heel rustig aangedaan, even lekker luieren..

Ik las over je nichtje, Noelie, ik ken dat heel goed, buiten het feit dat ik op het kinderdagverblijf waar ik werk zo'n 12 kids opvang met mijn collega vind ik een dagje met 1 nichtje van bijna 1 erg vermoeiend. Vaak ook omdat het anders is dan op mijn werk. Daar ben je er helemaal voor die kids en als ik mijn nichtje thuis heb de hele dag is het best lastig omdat ik ook vaak het een en ander wil doen. Gelukkig heb ik nu een jaartje mijn rijbewijs en sinds kort een autostoel als opvolger van de maxi cosi dus kan ik als ik wil lekker met haar de hort op. Ze si wel heel makkelijk dus dat scheelt. En heel gezellig en om over dit topic te spreken, supervrolijk!!

Maar goed dat als je zelf een kindje krijgt je er zo langzaam aan kan wennen, eerst zonder werken om met z'n drieën weer een ritme te kunnen vinden. Als je een dagje oppast of een kind over de vloer hebt moet zelfs ik met mijn ervaring er erg aan wennen...

Fijn te horen dat het goed gaat met het konijntje, niet teveel knuffelen hoor!!! Had hij nog eieren verstopt voor je?

Moet heel snel gaan slapen, morgen werken en het is al 12 uur gewest. Ben net een uur in de auto aan het rijden geweest en ik moest nog even 'ontladen'. Geen plek beter dan hier om dat lekker in bed nog even stiekem te fantaseren over onze mini mensjes op komst.

Hoe staat het er bij jullie trouwens mee, ik denk dat ik rond 28 april mijn NOD zal hebben, e jullie?

Ik weet even niet meer wie van jullie het zei over dat je niemand verteld over het feit dat je bezig bent. Ik probeerde dat ook maar aangezien heel veel mensen er ronduit naar vragen en ik slecht kan liegen, zeg ik meestal wel dat we druk aan het oefenen zijn. Maar mijn moeder weer echt alles van me, we zijn 2 handen op 1 buik. Maar ze gaan half mei voor 2 maanden op vakantie en dan zou het wel heel erg leuk zijn om haar toch te verrassen als ze terug komen, hoewel ze meteen een sms wil hebben als ik zwanger ben. Ach, we zien wel... En mijn beste vriendin is nu 23 weken zwanger en daar vertel ik ook alles aan. Hoewel ik nog steeds de hoop heb dat ik haar metdertijd toch kan verrassen. Ik ga mijn best doen... Maar als je je super zwanger voelt, niet ongi wordt en mijn vriend maar zoeits heeft van eerst testen, dan zien we wel. Dan wil je er zo graag over praten..

Anyway, tijd voor een tuk,

Liefs Mylène x

Hoi Mylene,

Over dat tegen niemand zeggen dat je bezig bent voor een kleintje dat zei ik hihi, maarja met carnaval dronk ik geen alcohol dus vrienden weten het ook zo half wel denk ik. Ik zou het liefste ook gewoon alles aan mijn moeder vragen van hoe het bij haar ging enzo, maar ik denk dat de verrassing nog groter is als we strax gewoon ineens vertellen dat ze opa en oma gaan worden...maar ik ben wel erg slecht in dit soort dingen geheim houden. Ik heb ook wel in mn hoofd zitten dat we snel zwanger worden, maar ik weet niet als het nou langer zal duren of ik t dan nog voor mezelf kan houden. Mijn moeder heeft wel ooit gezegd dat ze bij mij en mn broertjes de eerste 3 maanden ook niks tegen familie verteld hadden en dat ze dat juist erg leuk vonden, dat het nog even iets van hunzelf was. Maar onze vrienden vragen er ook gewoon naar hoor, vooral nu ik probeer geen alcohol te drinken, maar op het moment ben ik ongesteld, dan mag ik van mezelf wel een paar pilsjes pakken, dus dit wordt op zich wel een gezellig weekend. Dan breng ik ze weer op een dwaalspoor hoop ik ,

Fijn weekend meiden!

Liefs Muizeke

Hoi Muizeke,

Ik begrijp wat je zegt dat het heel moeilijk is om je mond te houden. Ik merk ook dat ik het fijn vind om erover te praten. Zo had ik vandeweek een oud collega aan de lijn en ze vroeg hoe het bij ons zat met de kinderwens. (ze is nu 12 weken zwanger). Dan zeg ik eerlijk dat we bezig zijn. Uiteindelijk vertelde ik dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam heb gehad en ze had hetzefde meegemaakt. Kon ik dus meteen mooi aan haar vragen hoe het nu met mijn cyclus gaat, oude weer verder of nog van slag. Maar ik weet ook dat ik zeker niet iedereen zal vertellen dat ik zwanger ben, alleen de mensen dichtbij. Maar ik weet ook zeker dat als ik zeg dat ik zwanger ben niemand gek op zal staan kijken... Dat scheelt, het is zowiezo niet echt een verrassing als je altijd al gek van kinderen ben geweest, al bijna 4 jaar bij elkaar bent en nu net een riant huis heb gekocht!! Alle redenen om eraan te beginnen zijn er!! (klein detail, moest eerst mijn vriend nog meekrijgen in dit avontuur. was 4 jaar geleden een absolute NEE)

Ik drink nooit alcohol (ben heel braaf, geen alcohol of roken, maar wel veel sex, hihi) dus daar merkt niemand iets aan. Vandaag zei ik op mijn werk dat mijn lijf wat rommelt (weinig trek, opgezette buik, the usual) en meteen vist een collega bij me: of, last van je maandelijkse ding? Ik heel luchtig, Nee, heb ik alweer gehad. Moet dus echt opletten wat ik zeg.

Ik heb namelijk een keertje gehad dat ik al een week niet lekker was, tegen ziek zijn aan maar niet doorzetten. Ik naar mijn werk, maar op een gegeven moment werd ik vreselijk misselijk. Ik stond nog alleen op de groep (kinderdagverblijf) dus zeg tegen mijn collega naast mijn groep dat ike even anar de wc moest omdat ik zo vresleijk misselijk was. Stond een vader erbij toen ik dat zei. Komt even later mijn eigen collega naar me toe: Ben je zwanger? Ik : nee, hoezo? Had die vader lopen bazuinen dat het zo leuk was dat ik zwanger was!!!! Je wilt neit weten hoe snel die tamtam rond was gegaan.. Zelfs de leidinggevende die boven zat had ervan gehoord!! Ik heb die vader nog even vriedelijk bedankt!! Dus ik kijk wel beter uit mocht ik misselijk zijn van een zwangerschap, ben ik flink aan de race ofzo!!!
Dat is het nadeel om met alleen maar vrouwen te werken..

Maar lekker tutten met die kids is wel wer heel leuk natuurlijk.

Fijn weekend meiden en geniet maar van het mooie weer (en alcohol). In welke ronde zitten jullie?
Ik ben bezig in ronde 7 (schat ik, cyclus is korter dan een maand) en moet als alles weer bij het oude is rond 28 april ongi worden... Jullie?

Liefs Mylène (babypoippenmaakster)

Hallo, daar ben ik weer.
Zoals ik al in het begin al zei, ben ik niet echt veel op het forum te vinden.

Lekker bijgebruind van het weekend? Was warm he?
wij hebben lekker ban het mooie weer genoten afgelopen weekend. Zaterdag lekker naar mijn ouders en zus en zwager  en natuurlijk ook bij mijn nichtje geweest. Als een goede oom en tante zijn we lekker met haar naar de speeltuin geweest. Geweldig!!!! Lekker achter die kleine donder aan over,onder en door de klimtoestellen heen. En zij maar roepen "kom nou!!!" Ja, die toestellen zijn nu eenmaal gebouwd op kids en niet op tantes. Maar die ogen straalden!! Er is toch echt niets mooier dan blije kinderogen!! Toch? Spierpijn de volgende dag!!!!! Zondag lekker in de tuin in de bak en braad stand gegaan.

Omdat wij beiden op de vrijdag vrij zijn, hebben we ook meestal echt iets aan ons weekend. Vrijdag is bij ons de boodschappen en huishouddag. Mijn vriend werkt wel fulltime, maar dan in 4 dagen. Zijn wel lange dagen, 9 uur per dag, maar je hebt wel een 4daagse werkweek. Ik werk 24 uur verdeeld over 4 dagen. Echt luxe!!! Ik werk als secretaresse voor een medische instantie.

Ons konijntje heeft het mega naar haar zin bij ons. Ze zit nu bij me op schoot net te doen alsof ze meeleest. Geweldig!!! Het is echt een knuffel. Heel kindvriendelijk. We zijn nu bezig om haar zindelijk te krijgen. Kost veel geduld, maar met de vorige 2 is het ook gelukt. Die liepen dan ook meestal gewoon los in huis en tuin.

Mag ik vragen uit welk deel van het land jullie komen? Ik woon in Noord-Holland.

Wij zijn nu in ronde 4 en rond de 28ste heb ik mijn nod. Ben benieuwd, want ik loop nu al bijna een week met ongiklachten, maar dat moet nog even op zich laten wachten (het liefst natuurlijk een maand of 8 a 9 hihi).

Bij ons weten de wederzijdse ouders dat we bezig zijn, mijn zus en 2 goede vrienden, die hun mond wel houden. Is wel lekker om even je verhaal kwijt te kunnen als het even tegenzit. We hebben dat bewust gedaan, want we vinden het ook belangrijk om met hun ook het goede nieuws te kunnen vertellen, maar ook als het mis zou gaan, dat je dan ook bij iemand terecht kunt.

Deze tante gaat lekker naar bed, nog even wat tv kijken. Heerlijk lekker lui onderuit, en mocht ik in slaapvallen, ben ik al daar waar ik moet wezen. Mijn schat is weer voor zijn werk de deur uit. Is natuurlijk niet gezellig voor hem als ik al in dromeland ben, maar hij kan ook wel eens erg laat thuiskomen.

Slaap lekker en veel liefs,
Noelie

Hoi allemaal
Ik heb me pas aangemeld op dit forum en dit is dan ook het eerste berichtje. Mijn vriend en ik hebben begin november 2006 besloten om de grote stap te nemen en een mix van ons  samen te maken. Maar tot nu toe nog geen succes word niet ongesteld en niet zwanger (zover ik weet, heb eerlijk gezegd de laatste test eind december gedaan). Mijn moeder was 30 dat  ze in de vervroegd overgang raakte en dit is erfelijk. Ben  hier dan ook pas voorgetest en die was gelukkig goed.  Dus nog even goed ons best doen dan komt het hopelijk  goed, maar ja als je eenmaal  iets wil???!!!  

groetjes  nikita  

Hoi Muizeke, Noellie en Nikita,

Allereerst Nikita, welkom op dit forum en wat een verhaal meteen zeg!! Dus je bent vanaf november niet ongesteld geworden? Heb je het idee dat je zwanger zou kunnen zijn? Ben je al bij de huisarts geweest? Ik weet niet of het kan, na het stoppen met de pil of het zo lang duurt voor je ongi wordt. Lastig hoor, bij mij ging het snel terug naar mijn oude cyclus van 24 dagen. Ik begon wel op 18 dagen zoals de pil, maar werd iedere maand een dag eerder ongi tot ik op 24 dagen uitkwam. Daar hang ik nu een beetje op..

Muizeke,
Hoe is het met je? lekker genoten van het zomer weer? Ik wel!! Lekker op een terrasje gezeten zaterdag en zondag werd mijn nichtje 1 jaar dus lekker verbrand in de tuin..
Verder gaat alles hier zijn gangetje, morgen weer werken, vandaag op mijn nichtje gepast. Ben behalve met dit forum niet veel bezig met zwanger worden. Heb zo sterk het gevoel dat het er deze maand niet in zit. Mijn gevoel zegt steeds maar dat het een voorjaarskindje 'moet' worden en dan moet ik nog veen geduld hebben.. Welke ronde zit je? Ik in ronde 7 denk ik, mijn NOD is 28 april.
Ik hoor het wel,

Noelie,
Dus jij hebt ook zo'n leuk nichtje? Ik heb er twee om op te vreten.. Mijn vriend heeft een oudere broer die heeft een dochter van bijna 2 en zijn tweeling zus heeft een dochter van net 1 (zondag jarig geweest). Vooral die jongste zie ik vaak omdat ik daar geregeld op pas. Vandaag had ik haar ook de hele dag. Beste leuk nietwaar, om een beetje mama te zijn? Ik vind het oppassen wel zwaar (heb al zo weinig tijd voor mijn poppen maken) maar het si zo leuk om een band op te bouwen. Mijn oudere nichtje heb ik nu niet vaak over de vloer, paste vroeger nog vaak op, nu veel minder. Maar we hebben wel een hele goede band, hoewel ze helemaal verliefd is op mijn vriend. En ik op hem als ik zie hoe leuk hij met haar is!! Hij wordt echt een supervader!!

Grappig dat jouw NOD ook rond de 28e is, de mijne ook!! Maar vanwege de vroege miskraam afgelopen keer weet ik niet of alles weer bij het oude zal zijn, we zien het wel.. Hou me op de hoogte, heb je nog kwaatjes? Ik niets, als ik de volgende keer wer zal voelen als ik afgelpen keer heb gevoeld dan zal ik snel merken dat ik zwanger ben (had al waaltjes voor mijn NOD dus niet veel ermee bezig). Voel nu niets maar zie wel een heel irritant buikje steeds over mijn broek heen piepen.. Hopelijk kan ik daar nog iets aan doen voordat ik ermee ga pronken..

Fijne dag morgen en tot ziens op het forum..
Knuffel Mylène (babypopenmaakster)

Terug
Bovenaan